Home Styl życia 9 starych marek z lat 2000., które właśnie powróciły

9 starych marek z lat 2000., które właśnie powróciły

16
0


Dla tych z nas, którzy dorastali w latach 2000., nasze uczucia wobec mody Y2K to prawdziwa miłość/nienawiść. Chociaż nigdy nie zapomnimy, co czuliśmy, gdy Britney Spears i Justin Timberlake pojawili się w dżinsach dla niego i dla niej, ani jak Paris Hilton i Nicole Richie dyktowały Wszystko które chcieliśmy nosić, jest coś natychmiast wyzwalającego w widzeniu ubrań, które nosiliśmy jako nastolatkowie, które dziś znów się pojawiają. Spodnie cargo, klipsy motylkowe, trampki na platformie, jeansy z niskim stanem? Tak, nostalgiczne, ale także przypominające niezręczne lata „pomiędzy”.

(Źródło zdjęcia: Mehdi Taamallah/NurPhoto via Getty Images)

Właśnie gdy myśleliśmy, że lata 2000. to już przeszłość, a moda poszła naprzód, przejrzenie archiwum stylu ulicznego Belli Hadid udowadnia, że ​​się myliliśmy. Kamizelki, halternecki, dresy i mnóstwo srebra, błękitu i limonkowej zieleni – zapomnij o lecie, to rok „Brat Girl”, a gwiazdy oszalały na punkcie trendów retro, które nosiłyśmy jako nastolatki. Chociaż jestem wdzięczna, że ​​nie Wszystko które nosiliśmy w latach 2000. powracają w 2024 r. (patrzę na was, kardigany), ale są też kultowe marki lat 90., które przeżywają renesans, czego się po prostu nie spodziewaliśmy.

Jeśli jesteś wystarczająco stary, aby pamiętać kupowanie płyt CD w Woolworths, oglądanie Na szczycie listy przebojów, i powieś plakaty boysbandów na ścianie w swojej sypialni, przewijaj dalej. Oto 9 marek, które były popularne w latach 90. i 2000. i powrócą do Twojej garderoby w 2024 r. Nie mów, że Cię nie ostrzegaliśmy.

1. ABERCROMBIE

Uwagi dotyczące stylu: Pojawienie się Abercrombie & Fitch w Wielkiej Brytanii w 2007 r. wywołało takie poruszenie, że na zawsze zmieniło sposób ubierania się nastolatków. Dzięki naszym amerykańskim kuzynom, szykowny szyk stał się ostatecznym uniformem, a wszyscy chcieli być widziani w koszulkach z logo, spódnicach z dżinsu i klapkach (pomimo brytyjskiej pogody). Abercrombie ewoluowało od tego czasu i chociaż nadal można kupić podstawowe elementy odzieży z dzianiny i odzież sportową od siostrzanej marki Gilly Hicks, główne kolekcje są bardziej „dorosłe”, z dopracowanym krawiectwem i oddzielnymi elementami.

Porównaj Abercrombie:

2. MENINA TAMMY

Uwagi dotyczące stylu: Dla każdego, kto dorastał nosząc koszulki z logo Tammy Girl, zniszczone dżinsy i błyszczące dodatki, wiadomość o odrodzeniu marki w 2023 r. byłaby zaskoczeniem. Jak workowate bluzy i maleńkie topy przełożyłyby się na współczesnego kupującego? Cóż, w ten sam sposób. Zamiłowanie pokolenia Z do szalonych nadruków, przesadnych sylwetek i ubrań z kodem lat 90. doprowadziło do powstania Tammy 2.0, odurzającej mieszanki ultrakobiecej odzieży klubowej i bohemicznego szyku festiwalowego.

Słuchanie Tammy Girl:

3.UGG-i

Notatki dotyczące stylu: Ostatnio mogłeś widzieć UGG-i tak często, że całkowicie zapomniałeś o ich niedawnym upadku, ale po tym, jak ich początkowy wzrost w połowie lat 90. ostygł, nie mogłeś znaleźć nigdzie butów z owczej skóry za żadne skarby. Szybko do przodu o 15 lat, a ci z nas, którzy mieli szczęście posiadać parę po raz pierwszy, przypomnieli sobie, jak wygodne były te cuda z miękką podeszwą, a buty noszone poza służbą przez gwiazdy znów stały się gorącym towarem dzięki temu, że były noszone przez aktorów, influencerów i supermodelki. Nieźle jak na markę, która sprzedała tylko 28 par w pierwszym sezonie.

Kup UGG:

4. SOCZYSTE SZYCIE

(Źródło zdjęcia: Juicy Couture)

Notatki dotyczące stylu:Niemal niemożliwe jest omawianie mody Y2K bez wspomnienia Juicy Couture jako jednego z o Juicy Couture definiuje marki od dziesięcioleci. Britney Spears, Kim Kardashian, Beyoncé i oczywiście Paris Hilton zostały sfotografowane w natychmiast rozpoznawalnych kolorowych dresach JC, ustanawiając kalifornijską estetykę cool-girl i sprawiając, że welur stał się gorącym towarem w tym procesie. Podczas pandemii, gdy sprzedaż odzieży wypoczynkowej osiągnęła bezprecedensowy poziom, designerski dres powrócił na pierwszy plan, a teraz możesz znaleźć wysadzane diamentami elementy Juicy Couture wszędzie, od Selfridges po ASOS. Wystarczy dodać płaskie buty i okulary przeciwsłoneczne bez oprawek z przyciemnianymi szkłami.

Kup Juicy Couture:

5.KOOKAI

Uwagi dotyczące stylu: Był czas w latach 90., kiedy nie można było przejść ulicą, nie wpadając na torbę zakupową Kookaï, ale po ograniczeniu działalności w Wielkiej Brytanii marka po cichu przeniosła się za granicę, aby skupić się na sprzedaży w Europie, Azji i Australii. Teraz z powrotem online (choć niestety nie w sklepach), odnowiona Kookaï to zaskakująco szykowne i niedrogie podejście do trendów na wybiegach z nową minimalistyczną estetyką, która nie mogłaby być bardziej odległa od byłych rywali Jane Norman i Morgan De Toi.

Loja Kookai:

6. DIESEL

Notatki dotyczące stylu: Jeśli wybiegi czegoś nas nauczyły, to tego, że trendy w modzie są cykliczne i tak szybko, jak włoska marka dżinsowa Diesel straciła popularność pod koniec lat 2000., tak triumfalnie powróciła na Milan Fashion Week w 2021 r. pod kreatywnym kierownictwem Glenna Martensa, absolwenta Y/Project. Po kilku pokazach na wybiegu, występie na Met Gali i viralowej torbie Diesel ponownie znalazł się na radarze wtajemniczonych w modę jako odważna, eksperymentalna marka, która wyznacza ton, a nie podąża za trendami.

Loja Diesel:

7. Z HOLENDERSKIEGO

Uwagi dotyczące stylu: Jest rok 2003 i szykujesz się na weekend. Zakładasz top (najlepiej typu racerback, żeby było widać ramiączka stanika), mini spódniczkę (lub spodnie cargo) i prawdopodobnie parę botków. Czego tylko brakuje? Oczywiście czapki trucker od Von Dutch, ulubionego dodatku Gwen Stefani, Ashtona Kutchera i Missy Elliot. Podobnie jak dres Juicy Couture, te kolorowe czapki są zaprojektowane tak, aby wyglądać naturalnie i stylowo, jakby osoba je nosząca właśnie wstała z łóżka w idealnie dobranym stroju, a po obsesji na punkcie luksusowych czapek baseballowych w latach 2020. słuszne jest, aby naturalna ewolucja stała się kultowym klasykiem z dużym zainteresowaniem na Instagramie.

Kupuj po holendersku:

8. CALVIN KLEIN

Uwagi dotyczące stylu: Na początku lat 80. Calvin Klein był najbardziej znany ze swoich kolekcji gotowych do noszenia, ale w latach 90. i na początku lat 90. skupił się na bieliźnie i perfumach, co oznacza, że ​​chociaż Obsesja mi CK Jeden rosły w popularności, oferta modowa marek musiała zejść na dalszy plan. W 2002 r., po cichym rebrandingu pod nowym nabywcą, kampanie prowadzone przez celebrytów i otwarcia sklepów przekierowały nas z powrotem do minimalistycznego podejścia Calvina Kleina do odzieży kapsułowej. Pomyśl o wszechstronnych sukienkach, ponadczasowych elementach i nieprzemijającej odzieży wierzchniej i dżinsach, które możesz nosić przez kolejne 10 lat.

Kup Calvin Klein:

9. ADIDAS

Uwagi dotyczące stylu: OK, więc technicznie rzecz biorąc Adidas nigdy nie popadł w zapomnienie jak niektóre inne marki na tej liście, ale to wcale nie znaczy, że marka przeszła przez główny To był tylko jasny punkt w ciągu ostatnich pięciu lat. Od współpracy z Gucci i Wales Bonner po rewolucyjne reedycje w internecie (wciąż trudno jest zdobyć parę Sambas lub SL72 w niektórych kolorach), to, co kiedyś było bezpieczną i niezawodną marką sportową w latach 2000., jest teraz ważnym graczem w obiegu wielkiej mody, wystarczy zapytać redaktorów i influencerów. Nike, kto?

Kup Adidasa: