Home Styl życia Charles Georges-Picot będzie przewodniczącym jury konkursu Cannes Lions Luxury & Lifestyle –...

Charles Georges-Picot będzie przewodniczącym jury konkursu Cannes Lions Luxury & Lifestyle – magazyn adobo

37
0


PARYŻ, FRANCJA — To Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions potwierdziliśmy nazwiska członków, którzy dokonają wzmocnienia Sędziowie Lions ds. luksusu i stylu życia.

Nowy Lion Luxury & Lifestyle został wprowadzony, aby zapewnić globalny punkt odniesienia dla marek działających w przestrzeni luksusowej, doceniając i celebrując najbardziej wpływową pracę twórczą, doświadczenia i kreatywne rozwiązania biznesowe dla sektora luksusu i stylu życia.

Szef Jury, Charles Georges-Picot, dyrektor generalny globalnej praktyki luksusowej w Publicis Groupe, będzie przewodniczył wielodyscyplinarnemu Jury. Wspólnie stworzą kolekcję zwycięskich prac z różnych dziedzin. Reprezentowani będą projektanci mody, liderzy biznesu, marki, twórcy, fotografowie i wydawcy. Eksperci od treści związanych z marką oraz specjaliści ze świata technologii, mediów i doświadczenia również wniosą swoje bogate doświadczenie, aby ustanowić standardy komunikacji markowej w tym ekscytującym sektorze.

Cannes Lions zapewnia własny punkt odniesienia dla tego wysoce zakłóconego sektora, dzięki czemu jako branża możemy przejść od podnoszenia świadomości do rozpoznawania rozwiązań zmieniających modele biznesowe i wyznaczających nowe standardy kreatywne na stale zmieniającym się rynku. Lew wyznaczy nowe standardy luksusu w przestrzeni kreatywnej i rzemieślniczej oraz we wszystkim, co kryje się za pracą, w tym w łańcuchach dostaw, zrównoważonym rozwoju, DEI i zmieniających się modelach biznesowych.

Jury zgromadzi się w Cannes, aby ocenić tegoroczne zgłoszenia, a następnie ujawnić je i uczcić podczas gali rozdania nagród Cannes Lions Awards, która odbędzie się 20 czerwca, w czwartek.

Jury ogłosiło, co następuje:

  • Charles Georges-Picot, dyrektor generalny Global Luxury Practice, Publicis Groupe, świat
  • Ozwald Boateng, projektant mody, Ozwald Boateng, Wielka Brytania
  • Caroline Rush CBE, dyrektor naczelna, British Fashion Council, Wielka Brytania
  • Diana Maranhão, dyrektor ds. komunikacji i wizerunku firmy Rolex w Brazylii
  • Jae Goodman, współzałożyciel i dyrektor generalny Superconnector Studios, USA
  • Peter Annentorp Lund, globalny dyrektor kreatywny, AKQA, świat
  • Rankin, fotograf, wydawca, dyrektor i właściciel agencji THE HUNGER, cały świat
  • Toshihiko Tanabe, współzałożycielka/dyrektor kreatywna, tsuzuku tokio, Japonia
  • Vanessa Kingori OBE, dyrektor zarządzająca ds. technologii, mediów, telekomunikacji, Google, Wielka Brytania. Były dyrektor ds. biznesowych, Condes Nast

Więcej informacji na temat nagród oraz możliwości zakupu biletów na Cannes Lions można znaleźć na stronie: www.canneslions.com.

Magazyn adobo jest oficjalnym partnerem medialnym Cannes Lions 2024.

Źródło