Home Styl życia Hilton planuje ekspansję hoteli lifestylowych na Islandii

Hilton planuje ekspansję hoteli lifestylowych na Islandii

29
0


Globalna ekspansja portfolio hoteli lifestylowych Hilton obejmuje obecnie Islandię.

Gigant hotelowy planuje otworzyć dwa lifestylowe hotele na Islandii, jeden w Reykjaviku i drugi na północy kraju.

Dostępnych jest więcej szczegółów dotyczących obiektów planowanych na wiejskich terenach północnej Islandii, gdzie Hilton planuje otworzyć hotel Akureyri „Skald” Curio Collection by Hilton w Akureyri latem 2025 r. W 70-pokojowym hotelu znajdzie się bar w holu, sala według marki restauracja dzienna i „innowacyjna koncepcja klubu społecznościowego”. Akureyri jest popularne wśród turystów ze względu na bliskość Diamentu i kręgów podbiegunowych – idealne dla nich chcesz obserwować zorzę polarną.

Otwarcie drugiego islandzkiego hotelu lifestylowego dla Hilton zaplanowano na wiosnę 2026 r. w Reykjaviku, ale szczegóły dotyczące marki, z której będzie korzystał hotel „premium lifestylowego zakwaterowania”, nie zostały upublicznione. Planowany obiekt ze 170 pokojami będzie podkreślał zrównoważony rozwój, a także „naturalne materiały i przemyślany design”.

„Islandia jest niezwykle popularnym kierunkiem turystycznym i jesteśmy podekscytowani możliwością poszerzenia naszego portfolio obiektów w Reykjaviku, a także wprowadzeniem pierwszego hotelu międzynarodowej marki na wiejskich terenach Islandii w Akureyri” – Nick Smart, wiceprezes ds. rozwoju Hilton na Wielką Brytanię i Irlandię i Nordyków, stwierdził w oświadczenie. „Marki lifestylowe Hilton konsekwentnie generują możliwości wzrostu na rynku europejskim i wspólnie z właścicielami takimi jak Bohemian Hotels ehf. cieszymy się, że możemy jeszcze bardziej wzmocnić naszą obecność na Islandii”.

Ekspansja poszerza istniejące portfolio czterech hoteli Hilton na Islandii, które obejmuje dwa obiekty Curio Collection, hotel Canopy by Hilton i hotel Hilton. Rozwój to także paliwo Hilton planuje podwoić liczbę swoich hoteli lifestylowych na całym świecie w ciągu najbliższych czterech lat.

Biuletyn Codzienny

Nagradzaj swoją skrzynkę odbiorczą biuletynem TPG Daily

Dołącz do ponad 700 000 czytelników, aby otrzymywać najnowsze wiadomości, szczegółowe przewodniki i ekskluzywne oferty od ekspertów TPG

W ostatnich miesiącach firma dodała do swojej oferty takie marki, jak Graduate i NoMad, a plany modernizacji hoteli lifestylowych obejmują otwarcie 100 hoteli tylko w tym roku.

„Marka lifestylowa Hilton kieruje się aspiracjami, designem i doświadczeniem, a autentyczny punkt widzenia odzwierciedla się w każdym aspekcie pobytu” – powiedział w oświadczeniu Kevin Osterhaus, prezes globalnych marek lifestylowych Hilton. oświadczenie wcześniej w tym miesiącu. „Nie mogę się doczekać, aby kontynuować sukces tej kategorii i kontynuować zaangażowanie Hilton w przesuwanie granic tego, co to znaczy być marką lifestylową”.

Powiązana lektura: