Home Styl życia Kampania wspierająca aktywny styl życia: Bądź swoim graczem

Kampania wspierająca aktywny styl życia: Bądź swoim graczem

23
0


Firma Kellogg’s® Vector® uruchomiła niedawno kampanię Be Your Player, której celem jest zmotywowanie Kanadyjczyków do przejścia od uprawiania sportu w grach wideo na uprawianie sportów fizycznych. W ramach tej inicjatywy, która ma na celu zainspirowanie lepszej równowagi między grą cyfrową i fizyczną, marka współpracuje ze znanymi postaciami, takimi jak hokeista i YouTuber Andrew Telfer (znany również jako Nasher).

Uznając rosnącą ilość czasu spędzanego na wirtualnych sportach, kampania zachęca ludzi do wcielania się w swoje postacie z gry w prawdziwym życiu. Uczestnicy są zapraszani do udostępniania obrazów swoich postaci z gry wideo w mediach społecznościowych lub na stronie internetowej Be Your Gamer, aby mieć szansę na wygranie sprzętu sportowego i otrzymanie darmowego pudełka płatków Vector®.

Konsumenci mogą być zainteresowani tą kampanią, ponieważ oferuje zabawny i interaktywny sposób połączenia ich miłości do gier wideo z aktywnością fizyczną.

Tytuł: Kellogg’s® Vector® Kellogg’s® Vector®

Źródło