W 2024 r. nie da się zgadnąć, które filmy to zrobią przejść wirusowoale okazuje się, że ludzie tak naprawdę chcą oglądać pracownika firmy A West Midlands chrupiące.
Internauci zachwycają się jednym z pracowników Merchanta Ryba z frytkami w Bewdley w Worcestershire, nazywając ją „divą” i „kultową”.
Chippy publikuje krótkie filmy w serwisie TikTok I Instagrama przez jakiś czas, zdobywając setki tysięcy wyświetleń. Ale to nie efektowne filmy ani popularne nagrania audio zapewniły firmie około 24 miliony wyświetleń jednego filmu (i kolejne 160 000 nowych obserwujących).
Nie, to był prosty film, na którym 20-letnia Destiny Harolld udaje, że przyjmuje zamówienie od mężczyzny za ladą.
Film nie był niczym specjalnym w kategoriach TikTok. Destiny, która pracuje w chippy od 16 roku życia, po prostu przyjęła zamówienie mężczyzny, zaproponowała mu poobijanego plamiaka i wystawiła na ladzie opcje drinków.
Ale ludzie to zjedli, komplementując taktykę sprzedaży Destiny. Inni uznali interakcję między pracownikiem a klientem za zabawną i twierdzili, że film przypomina im test z języka angielskiego.
Jeden z komentatorów napisał: „Brzmi jak scenariusz, który francuski student musiałby wysłuchać i przetłumaczyć na egzamin”.
Wielu było pod wrażeniem czystej uprzejmości tego wszystkiego: „Nigdy nie słyszałem takiej uprzejmości i uprzejmości w Stanach Zjednoczonych” – napisał użytkownik TikToka Colin Waterworth.
W odpowiedzi wielu twórców podjęło próby odtworzenia oryginalnego wideo. Jedno wyświetlenie autorstwa Lucii Blayke zgromadziło 2 miliony wyświetleń.
Zadbała o to, aby dać znać swoim obserwującym, że uwielbia „OG chippy diva”.
„Myślę, że jest IKONĄ” – napisała w przypiętym komentarzu.
Chippy jednak nie potrzebował specjalnie rozgłosu, ponieważ został nazwany jednym z nich „Najlepsze chipsy” Toma Parkera Bowlesa‘ i najwyraźniej jest to także ulubiony utwór Roberta Planta z Led Zeppelin.
Ale i tak się udało, jak jeden z szefów kuchni skomentował na filmie na Instagramie, że byłby skłonny przylecieć z Australii, żeby spróbować – a nawet nie lubi owoców morza.
„Nigdy nie lubiłam owoców morza” – napisała Henryk Tadevosian. „Ale nigdy wcześniej nie widziałem, żeby ryba z frytkami wyglądała tak idealnie!” Być może trzeba będzie zarezerwować wakacje.
Ludzi zachwyciły także poobijane chipsy w menu, o których wielu wcześniej nie słyszało, a które wyglądały niesamowicie apetycznie.
Jedynym minusem obecnej sławy chippy w Internecie jest to, że pojawiło się kilka niechcianych komentarzy na temat wyglądu Destiny, ale właściciel Antony Akathiotis powiedział, że starają się chronić ją przed wszelkimi negatywnymi konsekwencjami ich wirusowości.
„Destiny to taka cudowna, autentyczna i pracowita dziewczyna, że chcemy ją wspierać” – mówi powiedział do Dudley News.
„Destiny i Mitch naprawdę dobrze ze sobą współpracują, ale media społecznościowe potrafią być strasznym biznesem. Martwi mnie to i chcemy mieć pewność, że chronimy Destiny.
„Ale ona to uwielbia i dzięki temu radzi sobie naprawdę dobrze”.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić?
Skontaktuj się mailowo MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : Bonnie Blue wyrzucona z Australii za plan sypiania z „ledwie legalnymi nastolatkami”
WIĘCEJ : Wiewiórka podczas przemówienia koncesyjnego Harrisa nazwana duchem „męczennika Trumpa” P’Nuta
Zapisz się do naszego przewodnika po wydarzeniach w Londynie, zaufanych recenzjach, świetnych ofertach i konkursach. Najlepsze kawałki Londynu w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki świadczenia usług stosować.