Home Styl życia Marka odzieży lifestylowej, winnice, współpracuje z Jeepem

Marka odzieży lifestylowej, winnice, współpracuje z Jeepem

12
0


vineyard vines, marka odzieży lifestylowej znana z logo uśmiechniętego różowego wieloryba i klasycznej odzieży codziennej, z dumą ogłasza swoją pierwszą współpracę z Jeep®, legendarną marką SUV-ów. W lipcu vineyard vines świętuje swoje 26. urodziny.t Urodziny Jeepa i pierścionek na 83.dataObie marki wprowadzą ekskluzywną kolekcję kapsułową, która będzie świętować ich wspólną pasję do przygód i spędzania czasu na świeżym powietrzu. Kolekcja zostanie udostępniona online na winnicawiny.com i w wybranych sklepach wraz z loterią, w której można wygrać specjalnie zbudowanego Jeepa Gladiatora z winorośli, wśród innych nagród. Współpraca ta oddaje hołd początkom winiarni, kiedy współzałożyciele Shep i Ian Murray podróżowali po Nowej Anglii, sprzedając krawaty z własnego Jeepa Wranglera.

Limitowana edycja kolekcji kapsułowej Vineyard Vines X Jeep obejmuje odzież z miękkich tkanin i kolorów przypominających zachód słońca na plaży, idealną na letnie przygody. Fani mogą spodziewać się stylowych i wygodnych czapek, koszulek, koszul i szortów dla mężczyzn i kobiet, które wszystkie odzwierciedlają swobodny klimat obu marek. Aby uczcić współpracę, niestandardowy Jeep Gladiator Vineyard Vines wyruszy w promocyjną podróż, zatrzymując się w wybranych lokalizacjach, aby zaprezentować kolekcję, organizując ekskluzywne wydarzenia i promując losowanie niestandardowego pojazdu Jeep X Vineyard Vines.

„W 1998 roku poszliśmy za marzeniami i zaczęliśmy sprzedawać krawaty z tyłu Jeepa Wranglera na Martha’s Vineyard. Teraz współpraca z marką Jeep w zakresie ekskluzywnych kolekcji, wycieczek i prezentów jest dla nas ostatecznym momentem „Every Day Should Feel This Good”” — powiedział Shep Murray, współzałożyciel Vineyard Vines.

„Gonimy za naszymi winnicami w Jeepach odkąd nauczyliśmy się prowadzić. Nie ma lepszego uczucia niż zasiąść za kierownicą Jeepa. Niezależnie od tego, czy jest to stary CJ-7 czy jeden z dzisiejszych Rubiconów, uczucie jest takie samo: nieograniczone możliwości, wolność przed nami i możliwość podążania za marzeniami! Jesteśmy podekscytowani, że możemy podzielić się naszą miłością do Jeepów, rozdając Gladiatora Rubicona wykonanego w winnicy, którego zbudowaliśmy specjalnie, aby ożywić EDSFTG” — dodał Ian Murray, współzałożyciel winnicy.

„Marka Jeep ma bogatą i autentyczną amerykańską historię pełną wolności i przygód i zajmuje wyjątkowe miejsce w sercach naszych właścicieli i entuzjastów, a także naszych fanów i zwolenników” — powiedział Kim Adams House, szef działu licencjonowania, marketingu i marketingu wielokulturowego w Stellantis. „Vineyard Vines i jej etos „dobrego życia” wyrażają wymiary jakości marki Jeep i ducha „Go Anywhere, Do Anything”. Ta wyjątkowa współpraca tworzy autentyczny pomost, pozwalając społeczności każdej marki pokazać swoją miłość do obu marek, gdy zaczyna się złote lato w Nowej Anglii”.

Jeepy i winnice łączy agencja licencyjna FCA, IMG.