Każdy Miłośnik Marmite’a poznasz tę frustrację: dojdziesz do końca słoika i po prostu nie będziesz w stanie zeskrobać resztek tego wspaniałego smarowidła na czekający tost.
Na krótki, błogi czas rozwiązaniem był Marmite Squeezy. Łatwy i pozbawiony bałaganu sposób na uzyskanie trafienia.
Jednak w 2020 roku, ku przerażeniu fanów Squeezy w całym kraju, zaprzestano produkcji opakowań.
To znaczy, aż do teraz.
Po wysłuchaniu opinii klientów Marmite ponownie wprowadza na rynek nową, ulepszoną wersję Marmite Squeezy o cieńszej i mniej lepkiej formule.
Oznacza to, że jeszcze łatwiej będzie go wycisnąć na tosty, do dań z makaronem i zapiekanek (nie uderzaj…).
Ponieważ produkt zniknął z półek cztery lata temu, wielokrotnie wzywano do jego przywrócenia. — Panno Ścisła Marmite. Przynieś mi z powrotem wycisniętą Marmite” – napisał jeden załamany fan.
„Wyciskany słoik po marmicie to jeden z najwspanialszych wynalazków” napisał jeden użytkownik.
I niektórzy posunęli się bardzo daleko trzymać się wersji squeezy: „Proszę, przywróćcie mi squeezy Marmite – o wiele lepszy i łatwiejszy do kontrolowania. Teraz napełniam starego, miękkiego Marmite marmitem ze słoika i strasznie boli mnie tył!
Ale nie każdemu się to podoba, a jeden z użytkowników zauważył, że podobnie jak sama pasta do smarowania jest to „kwestia dzieląca”.
W X, po tym jak dziennikarz i redaktor Alan Rusbridger podzielił się swoją nienawiścią do miękkiej wanny, wywiązała się gorąca debata.
„Wyciskanie Marmite przez malutki zwieracz to najmniej apetyczna rzecz na świecie” – napisał jeden przerażony komentator. Inny nazwał to „rzeczą grozy, obrzydliwością”.
Nawet Nigelli Lawson zaangażowałem się, dodając, że marmite w wyciskanej tubce jest „wszystko niewłaściwe, teksturalnie i kontekstowo”.
Inne w Internecie są puryści ze szklanych słoików: „Nie uważam, że wyciskane słoiki są odzwierciedleniem prawdziwego doświadczenia użytkownika Marmite”.
Na szczęście oryginalna wersja ze szklanym słoiczkiem nigdzie się nie wybiera, ale Marmite Squeezy powróci do sklepów Sainsbury’s w całym kraju.
Annabelle Young, menedżerka marki w Marmite, powiedziała: „Po latach oczekiwań klientów z radością ogłaszamy, że wprowadzamy do oferty nasz ukochany słoik Marmite Squeezy. Ten produkt oferuje ten sam pyszny smak, ale sprawia, że korzystanie z niego jest jeszcze łatwiejsze.
„Nie możemy się doczekać, aż będziemy mogli szerzyć tę miłość, sprawiając, że korzystanie z Marmite będzie choć trochę płynniejsze!”
Ponowna premiera będzie dobrą wiadomością dla fanów Marmite, po tym jak byli zdruzgotani, gdy „znakomityWycofano masło orzechowe Marmite.
Smakosze zetknęli się ze słoną przekąską po raz pierwszy w 2019 r., kiedy Unilever testował wody z nowym produktem podstawowym „Mar-malicious”.
Jednak we wrześniu potwierdzono, że słona przekąska już nie istnieje, gdy różni entuzjaści Marmite usiłowali ją znaleźć podczas cotygodniowych sklepów.
„Zawsze dokonujemy przeglądu naszego asortymentu, aby mieć pewność, że nasze produkty odzwierciedlają preferencje klientów, skupiając się jednocześnie na nowych innowacjach” – powiedział The Grocer rzecznik Unilever.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić?
Skontaktuj się mailowo MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : „Od TikToka po moją kosmetyczkę – ten korektor w pisaku naprawdę zasługuje na pochwałę”
Zapisz się do naszego przewodnika po wydarzeniach w Londynie, zaufanych recenzjach, świetnych ofertach i konkursach. Najlepsze kawałki Londynu w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki świadczenia usług stosować.