Home Styl życia Meghan Markle „depcze po palcach”, zmieniając biegi z marką lifestylową

Meghan Markle „depcze po palcach”, zmieniając biegi z marką lifestylową

15
0


Meghan Markle „depcze po palcach”, zmieniając biegi z marką lifestylową

Jak donoszą źródła, Meghan Markle rozważa gruntowną przebudowę swojej marki lifestylowej American Riviera Orchard, po tym jak jej pierwsze produkty nie zrobiły na niej wrażenia.

Według nowych doniesień księżna Sussex ryzykuje „nadepnięciem po odciskach” kilku wielkim nazwiskom Hollywood, wkraczając w branżę winiarską.

„Na Meghan ciąży ogromna presja znalezienia czegoś dochodowego” – powiedział informator o Meghan w rozmowie z Styl życia, odnotowując anulowanie umów dotyczących Spotify i Netflix między nią a księciem Harrym oraz spadek darowizn na rzecz ich Fundacji Archewell.

„Ona trolluje wiele osób, ale niektórzy uważają, że to pokazuje, jak zdesperowana jest Meghan” – powiedział informator. „Jej produkty są wszędzie”.

Po tym, jak jej domowy dżem truskawkowy nie zrobił wrażenia na przyjaciółkach, matka dwójki dzieci postanowiła stworzyć własną markę wina, konkurując z hollywoodzkimi tuzami, m.in. Cameron Diaz, Post Malone, Bradem Pittem i Snoop Doggiem.

Źródło zauważyło, że Meghan zdaje sobie sprawę, że rynek wina jest „lukratywny” i dodało: „Wygląda to na zwykłą próbę wyłudzenia pieniędzy”.

Decyzja Meghan o wejściu do branży przykuła uwagę wielu osób, które twierdzą, że może „nadepnąć komuś po odcisku”.

O jej bliskiej relacji z Diazem źródło powiedziało: „To dość odważne z jej strony, że wkracza na własne terytorium. Meghan nie wydaje się przejmować tym, że rywalizuje z przyjaciółką”.

„Ona i Harry nie zarabiali wystarczająco dużo, aby kontynuować swój wystawny styl życia. Ich przyszłość zależała od jej sukcesu. Meghan naprawdę czuła, że ​​nadszedł czas, aby się poddać lub zrezygnować”.