Home Styl życia Meghan Markle walczy o zapewnienie sobie czegoś dla marki, ponieważ premiera została...

Meghan Markle walczy o zapewnienie sobie czegoś dla marki, ponieważ premiera została „opóźniona” | Royal | Wiadomości

14
0


Meghan Markle nie wprowadziła jeszcze oficjalnie swojej markiOgrody owocowe American RivieraPonieważ nie ma ani jednego produktu dostępnego dla ogółu społeczeństwa, ale jeden z ekspertów twierdzi, że dzieje się tak z jednego głównego powodu.

Ekspert ds. budowania marki ujawnił, że Meghan Markle zainicjowała działania strategiczne, które mogą zwiększyć jej atrakcyjność. Według doniesień Meghan planuje wypuścić na rynek butelkę różowego winaktóry będzie pierwszym przedmiotem dostępnym do kupienia przez opinię publiczną, twierdzi List codzienny.

Ekspertka ds. budowania marki Lucie Green twierdzi, że Bardzo przyjemny Magazyn, może być bardziej dochodowy niż dżem – zauważa, że ​​marce Meghan brakuje jednej rzeczy: inwestorów. Lucie wyjaśnia: „Wyobrażam sobie pop-upy i rozstawienia, a także serię kolacji, które będą trwały do ​​jakiegoś oficjalnego uruchomienia.

„Być może nadal szuka inwestycji. Jeśli marka jest skierowana bezpośrednio do konsumentów, a nie hurtowników, będzie wymagała znacznego budżetu marketingowego na pozyskiwanie konsumentów”.

Dodał: „Może się okazać, że wąskie gardło jest prekursorem i przykładem pokazującym talentom i inwestorom dowód słuszności koncepcji”.

Gdyby Meghan zdecydowała się na wprowadzenie na rynek wina, mogłaby pójść w ślady wielu gwiazd z pierwszej ligi, które również mają markowe butelki, w tym Cameron Diaz, George ClooneyBrad Pitt i Kylie Minogue.

Komentując kwestię atrakcyjności dla konsumentów, ekspert ds. marek Lucie dodał: „To segment, który cieszy się szerokim zainteresowaniem konsumentów, a wiele wiodących marek koncentruje się na koncepcji i stylu życia, a nie na koneserach wina”.

Według Mail, Oczekuje się również, że Meghan będzie sprzedawać poduszki do spaniamydła, artykuły wyposażenia wnętrz, zapachy, książki kucharskie, a nawet mieszanki do ciast w sklepie American Rivera Orchard.

Choć fani rodziny królewskiej nie mogli kupić żadnego z produktów Meghan, Lucie powiedziała, że ​​promocja dżemu wzbudziła zainteresowanie marką.

Powiedział: „Myślę, że w tym sensie, że udowodnili, że marka jest prawdziwa, a nie tylko informacją prasową – impreza okazała się sukcesem”.

W kwietniu księżna Sussex wysłanie 50 influencerom słoika dżemu truskawkowego „pochodzącego z Montecito”Szlachcianka wyślij to do 50 swoich znajomych influencerów do spróbowania – zaledwie kilka dni po ogłoszeniu, że będzie kuratorem programu kulinarnego Polski: Netflix.

Początkowo wśród szczęśliwców, którzy otrzymali nowe produkty Meghan i podzielili się ich zdjęciami w mediach społecznościowych, znalazły się projektantka mody Tracy Robbins i argentyńska celebrytka Delfina Balquier.

Meghan spotkała się również z krytyką za niefortunną promocję jej nowej marki. związane z wydarzeniami rodziny królewskiej w Wielkiej Brytanii. Książę Harry I Meghan Markle krytykowano ich za ich wysiłki na rzecz „autopromocji” Kolory towarzyszące obchody urodzin króla Karola III, które przypadają 15 czerwca.

Kinsey Schofield, mówiąc o Rozmowa telewizyjnaMówiąc o promocji produktu Meghan podczas występu księżnej Kate w Trooping the Colour, powiedział: „Nie mogę uwierzyć, że to prawda. Sprawia, że ​​oboje wyglądają na tak małych. To jest pociąg autopromocji, jakim jest Team Sussex”.

Meghan dała jednemu z psów ciasteczka i więcej słoików dżemu. Książę HarryBliski przyjaciel księżnej, Nacho Figueras, pokazał na Instagramie prezent, który prawdopodobnie pochodził od marki lifestylowej księżnej, American Riviera Orchard. Instagram fabuła.

Kinsey skomentował również wysiłki Meghan: „Ciężkie czasy w Montecito, kiedy psie ciasteczka były używane do bicia Księżnej Walii. Jakie to małostkowe. Jakie to małostkowe”.

Źródło