Glastonbury Rok 2024 już się zbliża i już niedługo przybędą tysiące melomanów zejdź na Worthy Farm.
Oprócz alkoholu, obowiązkowego świecącego stroju i dokładnie ustalonych godzin ulubionych zespołów, namiot jest właściwie numerem jeden niezbędny bez tego nie możesz pójść na festiwal.
Jednak dla niektórych, gdy muzyka już ucichnie, próba rozebrania i spakowania namiotu na kacu wydaje się o krok za daleko.
Porzucone namioty to ogromny problem zarówno dla festiwali, jak i dla środowiska. Chociaż obserwuje się tendencję spadkową w zakresie opuszczania miejsc przez ludzi (Glastonbury twierdzi, że 98% namiotów jest usuwanych z terenu budowy), w Wielkiej Brytanii nadal każdego roku wyrzucanych jest około 250 000 namiotów. Na festiwalu w Reading w 2021 r. porzucono oszałamiającą liczbę 2300 osób.
Według krajowej kampanii na rzecz recyklingu, Recykling terazkażdy namiot to równowartość ok 8750 plastikowych słomeki chociaż niektóre z nich są przekazywane na cele takie jak obozy dla uchodźców, wiele z nich ląduje na wysypiskach śmieci.
Ale teraz nowa inicjatywa Decathlon nie tylko pomoże zmniejszyć ilość odpadów festiwalowych, ale także zapewni zwrot pieniędzy za zakup namiotu.
Dzięki ofercie sklepu Tent Pledge klienci mogą kupić jeden z 10 namiotów, zabrać go na ulubiony festiwal, a następnie zwrócić i otrzymać pełny zwrot pieniędzy w postaci karty podarunkowej do wydania w sklepie.
Zwrócone namioty zostaną następnie odnowione, oczyszczone i odsprzedane w ramach programu Drugie Życie Decathalon.
Zobowiązanie do namiotu jest już aktywne, a zwrot przedmiotów można dokonać do 13 września.
Co piąte pokolenie Z przyznało się do tego obrzydliwego zwyczaju związanego z festiwalami
Ach, festiwale. Przepełnione kosze na śmieci, brak pryszniców, toalety nieodpowiednie dla ludzi – wszyscy jesteśmy zmuszeni zaakceptować ten brud.
Badania wykazały jednak, że niektórzy z nas bardziej niż inni skłaniają się ku brudnej estetyce festiwalowej.
Według badań ponad jedna piąta osób w wieku od 18 do 24 lat nie myje rąk na festiwalach. W ogóle.
Tak, nawet jeśli spędzają tam całe dnie, pokolenie Z zapomniało wszystkiego, czego nauczyło się podczas pandemii i zdecydowało, że po prostu nie ma potrzeby mydła i wody do mycia palców.
Badanie przeprowadzone przez markę środków czyszczących, metodawykazało również, że około 26% Brytyjczyków myje ręce pod kranem tylko raz dziennie, jeśli w ogóle, jeśli uczestniczy w festiwalu przez wiele dni.
Nie zrozumcie nas źle, kolejki do placówek są irytująco długie, podobnie jak oczekiwanie na wizytę u lekarza, gdy zachorujecie na zarazki.
Najczęstsze wymówki, aby nie myć brudnych rękawiczek, to brak umywalni (44%) i kolejki do zlewu (28%).
Jednak co dziesiąty stwierdził po prostu: „To festiwal, nie muszę”.
Kampanię wspiera DJ i nadawca Jo Whiley. Powiedziała: „Jak wszyscy miłośnicy muzyki i festiwali, jestem podekscytowana fantastycznym składem artystów, których zobaczę podczas tegorocznego sezonu festiwalowego.
„Kampania Decathlon „Żadnego namiotu nie pozostawia się w tyle” to świetne przypomnienie dla bywalców festiwali, aby mogli cieszyć się swoimi wrażeniami, ale w sposób zrównoważony”.
I pamiętaj, nie reklamuj się: zabierz swoje rzeczy do domu.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić?
Skontaktuj się mailowo MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : Zespół z lat 90., który w „historycznym” momencie słynął z deszczu w Glastonbury
WIĘCEJ : Londyński festiwal z udziałem gwiazd, które być może Cię ominęły
Zapisz się do naszego przewodnika po wydarzeniach w Londynie, zaufanych recenzjach, świetnych ofertach i konkursach. Najlepsze kawałki Londynu w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki usługi stosować.