Home Styl życia Następnym krokiem w karierze Meghan Markle jest jej marka lifestylowa

Następnym krokiem w karierze Meghan Markle jest jej marka lifestylowa

12
0


Meghan Markle ciężko pracował za kulisami nad premierą Ogrody owocowe American Riviera (ARO) i wygląda na to, że sprawy w końcu zaczynają się układać. Fani byli jedynie drażnieni zdjęciami limitowana edycja dżemuale wciąż jest wiele do zrobienia.

Podobno księżna Sussexu zakończyła zdjęcia jej projekt kulinarny który zmierza do Netflixa. Źródło powiedziało Codzienne zwierzęta że „wszystko idzie dobrze i jest gotowe do premiery”. Choć oficjalna data premiery nie została jeszcze ujawniona, para planuje wypuścić film w kwietniu. konferencja osobista opisuje program jako taki, który „będzie celebrował radość gotowania i ogrodnictwa, rozrywkę i przyjaźń”. Ten opis jest nieco niejasny, więc będziemy musieli poczekać na więcej szczegółów. Serial jest kręcony w Montecito w prywatnej rezydencji niedaleko ich domu, którą wynajmuje Netflix.

Meghan Markle

Meghan Markle.
Andrew Esiebo/Getty Images dla Fundacji Archewell.

Choć ma nadzieję na wprowadzenie na rynek równie udanej marki lifestylowej jak Martha Stewart, fani nie widzieli dotychczas żadnych produktów z jej linii ARO. To może się wkrótce zmienić, a to nie dżem trafia do spiżarni ludzi. Według List codziennyIndonezyjski: Pierwszym produktem firmy ARO jest różowe winopodobne do Avaline Cameron Diaz lub Château Miraval Brada Pitta (a wcześniej Angeliny Jolie). Portal opisał decyzję o wprowadzeniu marki wina jako „aspiracyjnie rynkową” i „finansowo lukratywną”.

Konsultant ds. PR Mark Borkowski mówi Codzienne zwierzęta że uważnie śledził działania marketingowe księżnej Sussex w związku z jej programem kulinarnym i nowymi produktami. Wyjaśnił: „Jeśli słuchała, uczyła się i czuła się komfortowo w swojej nowej roli jako pewnego rodzaju pod Marthą Stewart, pod OprahTo może być ponowne wprowadzenie czegoś nowego i ekscytującego”. Borkowski uważa, że ​​Meghan „zawsze będzie przyciągać dużo uwagi” ze strony mediów, bez względu na to, czego się dotknie.

„Ona ma uwagę, a to oznacza, że ​​nadal są ludzie, którzy chcą z nią współpracować” – dodała. „Zawsze przyciągnie kogoś, kto chce wykorzystać jej markę”. Daily Mail uważa również, że jej wprowadzenie na rynek różowego wina zainspiruje również wysokiej klasy akcesoria barmańskie, w tym eleganckie szklanki i inne niezbędne rzeczy w „klasycznym, ale drogim stylu”. Brzmi jak idealna zmiana dla księżnej.

Zanim odejdziesz, kliknij Tutaj aby zobaczyć więcej kamieni milowych Meghan Markle i księcia Harry’ego od czasu opuszczenia rodzina królewska.

Źródło