Home Styl życia „Nieseksowne” produkty kosmetyczne stają się viralem na TikToku — przysięga 19 naszych...

„Nieseksowne” produkty kosmetyczne stają się viralem na TikToku — przysięga 19 naszych redaktorów

9
0


Ostatnio widzieliśmy nowy trend, który opanował TikToka. Chodzi o „nieseksowne” produkty kosmetyczne. Czym są „nieseksowne” produkty kosmetyczne, pytasz? To zasadne pytanie. Wyjaśnijmy. To nieestetyczne, niezbyt ładne produkty, których używamy cały czas, ale zwykle chowamy je gdzieś z tyłu szafek w łazience. Nie mówimy o znanych w Internecie różach czy paletkach cieni do powiek. Mówimy o produktach do pielęgnacji ciała, które są związane z urodą i których używamy cały czas — od pasków wybielających po plastry na pryszcze i depilatory.

Nie trzeba dodawać, że uwielbiamy ten trend. W końcu był czas, kiedy zalecenia dotyczące urody i pielęgnacji osobistej nie były omawiane tak swobodnie, zwłaszcza jeśli chodzi o te „żenujące” produkty. Teraz, gdy o nich rozmawiamy, to od nas zależy, czy dialog będzie jeszcze bardziej otwarty. Przedstawiamy 19 „nieseksownych” produktów kosmetycznych, które uwielbiają nasi redaktorzy. Używamy ich regularnie (niektóre nawet codziennie!), więc są tak wysoko oceniane, jak tylko produkt może być. Zapraszamy.

Kaitlyn McLintock, zastępca redaktora działu Uroda

(Źródło zdjęcia: @kaitlyn_mclintock)

Aniyah Morinia, redaktorka działu Moda i uroda, Branded Content

(Źródło zdjęcia: Aniyah Morinia)

Caitie Schlisserman, dyrektor wykonawcza grupy ds. treści związanych z marką i urodą

(Źródło zdjęcia: Caitie Schlisserman)

Erin Jahns, dyrektor ds. urody

(Zdjęcie: Erin Jahns)

Shawna Hudson, zastępczyni redaktora działu urody

(Źródło zdjęcia: Shawna Hudson)

Emma Walsh, zastępca redaktora działu Uroda, Branded Content

(Zdjęcie: Emma Walsh)