Home Styl życia Paige Lorenze prezentuje pierwszą kolekcję gotowych ubrań Dairy Boy na Wimbledonie

Paige Lorenze prezentuje pierwszą kolekcję gotowych ubrań Dairy Boy na Wimbledonie

11
0


Dla Paige Lorenze Dairy Boy jest naturalnym przedłużeniem jej osobowości. wpływkto to uruchomił marka lifestylowa i odzieżowa w 2021 roku, handlując modnymi przedmiotami inspirowanymi jej korzeniami na wschodnim wybrzeżu, Tło sportowe i zamiłowanie do estetyki vintage.

Teraz Dairy Boy po raz pierwszy wkracza na rynek odzieży gotowej do noszenia, prezentując dwa nowe wyglądy, które wykorzystują jego nowy status tenis „WAG” (Lorenze zaczęła spotykać się z zawodowym graczem Tommym Paulem w 2022 roku), prezentując sportowy, a jednocześnie elegancki wygląd na tegorocznym wydarzeniu. Liga Wimbledonu Turniej.

Eva Rankin i Paige Lorenze modelkami nowej kolekcji Dairy Boy w Liga Wimbledonu.

Chłopiec od mleka

WWD rozmawia z Lorenze o najnowszych wydarzeniach w historii jego marki, trendzie tenniscore i o tym, co Dairy Boy zamierza zrobić w najbliższej przyszłości.

WWD: Co zainspirowało Cię do stworzenia pierwszej kolekcji gotowej do noszenia?

Paige Lorenze: Tenis był ogromną częścią mojego życia dzięki mojemu partnerowi Tommy’emu i uwielbiam, jak mój osobisty styl ewoluował dzięki tenisowi. Mam głęboką miłość do mody i historii tego sportu. Zaprojektowałam sukienkę Tweed Match Dress jako hołd dla ulubionego turnieju tenisowego roku.

WWD: Opowiedz nam o procesie projektowania od początku do końca.

Indonezyjski: Zaczęłam burzę mózgów w zeszłym roku, zaraz po Wimbledonie. Właśnie zatrudniłam nową projektantkę, Marianę Santillan, w mojej firmie Dairy Boy. Na jednym z naszych pierwszych spotkań powiedziałam: „Co myślisz, jeśli zaprojektujemy ze mną suknię na Wimbledon?” Była naprawdę entuzjastycznie nastawiona i faktycznie zrobimy dla mnie suknię na zamówienie. Będę ją nosić, ale jej nie sprzedamy.

Paige Lorenze recenzuje pierwszą kolekcję gotowych ubrań marki Dairy Boy.

Chłopiec od mleka

Następnie przeprowadziliśmy dwie rundy pobierania próbek i pierwsza próbka była idealna. W końcu mieliśmy wystarczająco dużo czasu, aby pomyśleć: „Udostępnijmy to społeczności i opinii publicznej”. To naprawdę ekscytujące, ponieważ nigdy wcześniej tego nie robiliśmy, ale myślę, że istotą mojej marki jest to, że jestem marką lifestylową. Więc tak naprawdę chodzi o posiadanie różnorodnych produktów, które pasują do mojego stylu życia. Myślę, że ludzie będą tym naprawdę zaskoczeni, ale też podekscytowani.

WWD: Co w estetyce teniscore’u tak bardzo ci odpowiada?

Indonezyjski: Naprawdę lubię klasyczne, ponadczasowe style. Myślę, że lubię też podążać za ewolucją mojego stylu w połowie moich 20-tych lat i ubierać się trochę bardziej klasycznie. To było naprawdę świetne ubierać się na turniej, ponieważ naprawdę wpłynęło to na mój osobisty styl. Tenniscore ogólnie jest teraz w modzie, ponieważ łączy wyrafinowanie, wygodę i atletyzm. Jako ktoś, kto był sportowcem przez całe moje życie, uwielbiam, jak tenis łączy modę i sport — naprawdę pasuje to do mojej osobowości.

WWD: Jaką strategię stosujecie w kontekście rozbudowy linii gotowej odzieży Dairy Boy?

Indonezyjski: Ta pierwsza wersja zainspirowała nas i pokazała, że ​​to jest coś, co naprawdę chcemy robić jako marka i że to jest coś, co naprawdę nas pasjonuje. Chcę wypuścić więcej rzeczy, które krążą wokół miejsca, w którym jestem — czy to igrzyska olimpijskie, Wimbledon czy US Open — to zdecydowanie coś, na czym moja marka będzie się skupiać.

Wczesne szkice pierwszej kolekcji gotowej do noszenia Dairy Boy, Paige Lorenze, preppy, influencerka, tenniscore, tweed, styl życia, Wimbledon

Wczesne szkice pierwszej kolekcji gotowej do noszenia marki Dairy Boy.

Chłopiec od mleka

WWD: Jesteś teraz na Wimbledonie. Jaką masz energię przed meczem z kolegą z drużyny Tommym Paulem?

Indonezyjski: Świetnie. Jesteśmy naprawdę podekscytowani, że tu jesteśmy. Tommy właśnie wygrał (Queen’s Club Championships), co było niesamowite. Bardzo się cieszę z jego powodu. Zawsze miło jest mieć taką pewność siebie przed dużym turniejem. Wiem, że czuje się naprawdę dobrze i jest podekscytowany, że tu jest. To jeden z jego ulubionych turniejów w roku. Fakt, że mogę tu być i go wspierać, ale także zabrać się do pracy i zaprojektować coś, co założę na turniej, jest naprawdę fajny.

WWD: Czy chciałbyś podzielić się informacjami o premierach innych produktów?

Indonezyjski: Istnieje firma siostrzana Dairy Boy o nazwie American Charm, ale wszystkie są ze sobą powiązane. To tylko linia produktów Dairy Boy. Wprowadzamy pościel, na którą naprawdę czekam. Wiele rzeczy wydarzy się tego lata — znowu zrobimy US Open pop-up. Zrobiliśmy to w zeszłym roku. Będziemy mieć wydarzenie w sklepie w weekend przed US Open.

Wszystkie nasze produkty są inspirowane stylem vintage, ale na naszym pop-upie będziemy mieć wiele inspirowanych stylem vintage tenisowych ubrań, trochę nowego denimu i trochę ekskluzywnych rzeczy. Fajnie jest planować te rzeczy wokół tych ekscytujących momentów, bo to jest miejsce, w którym jestem. Zawsze jestem na Wimbledonie w trakcie sezonu i zawsze jestem na US Open w sierpniu. Więc maksymalnie wykorzystuję bycie w trasie.

Oddział mleczarski Gotowy do użycia Kolekcję Match (w cenie 115 USD) można kupić na dairyboy.com od wtorku od godziny 17:00 czasu wschodniego.