Miesiąc Dumy może się skończył, ale my tutaj w Who What Wear wierzymy w świętowanie i otwieranie dialogu na temat tego, co oznacza bycie częścią społeczności LGBTQ+ każdego tygodnia i każdego dnia. Podczas gdy Miesiąc Dumy jest szczególnie potężnym przejawem miłości i nadziei, służy również jako tablica rezonansowa, która toruje drogę naszej ewolucji w kierunku akceptacji i różnorodności wśród wszystkich społeczności. Dlaczego nie mielibyśmy kontynuować tej narracji długo po zakończeniu czerwca?
Podczas gdy słowo „inkluzywność” stało się modnym słowem, którego niektóre marki kosmetyczne używają, aby pozostać na czasie, postanowiłam udać się prosto do źródła, aby szczerze porozmawiać. Zapytałam trzy znane wizażystki i jedną fryzjerkę, które należą do społeczności LGBTQ+, co oznacza żyć najbardziej autentycznym życiem — celebrować własne piękno i prawdziwe „ja” w sposób, który podnosi na duchu ciebie i osoby wokół ciebie. Miłość to potężna i zaraźliwa energia, a Miesiąc Dumy trwa długo po czerwcu w ich książce (i naszej). Ponieważ redaktorka działu urody we mnie nie mogła przepuścić takiej okazji, poprosiłam je, aby podzieliły się kilkoma kluczowymi produktami letnimi, których używają u swoich klientów, aby poczuć się pewniej lub po prostu pomóc im pokonać upały sezonu.
Aby dowiedzieć się, czym się dzielą, przewijaj dalej.
Znani klienci: Kate Hudson, Haley Kalil, Avantika Vandanapu, Kleopatra Coleman, Kylie Cantrall, Jinx Monsoon
Fryzjer Gwiazd Dawid Matthew docenia takie chwile jak Miesiąc Dumy, ponieważ uważa go za święto Wszystko społeczności. „(To) świętowanie różnorodności i włączenia wszelkich marginalizowanych społeczności, nie tylko LGBTQ+” — mówi. „(To) skupia się na miłości i akceptacji, nie tylko ze strony innych, ale także od wewnątrz. Podnoś na duchu społeczności, podnoś na duchu siebie. Wszystkie nasze różnice sprawiają, że jesteśmy piękni. Chciałbym, aby te różnice były bardziej widoczne w branży kosmetycznej. Kiedy widzimy reprezentację, prowadzi to do akceptacji”.
Bączek i bączek
Prêt-à-Powder Suchy Szampon Po Treningu
Lato jest ciepły. W tym okresie roku Matthew dzieli się kilkoma wskazówkami: „Czuję sięgnięcie po produkty, które sprawiają, że moi klienci czują się dobrze — nie tylko w przenośni, ale dosłownie! Uwielbiam ten suchy szampon, ponieważ zawiera wodę micelarną. Szybkoschnący, wilgotny spray pochłania pot i odświeża bez konieczności mycia włosów szamponem. To świetna rzecz do noszenia w torbie podczas poruszania się po piekarniku znanym jako NYC”.
Bajka i Dżuba
Olejek pielęgnacyjny Holiroots Pre-Wash
„Zdecydowanie częściej myjemy włosy szamponem w miesiącach letnich. Stosowanie tego produktu pomoże chronić nasze pasma przed wysuszeniem, gdy latem mycie włosów szamponem będzie częstsze” – mówi Matthew.
Doktor Grande
Zabieg Kąpielowy Cud
Matthew poleca doktora. Szampon zagęszczający (30$) plus ten cudowny zabieg prysznicowy.
„Oprócz niezliczonych korzyści, jakie zapewni (ten) szampon i kuracja K-beauty, ma on wspaniały efekt chłodzenia pod prysznicem, który naprawdę pobudza przepływ krwi i sprzyja zdrowej skórze głowy. Ponadto, po gorącym dniu dostaję gęsiej skórki” – mówi.
Znani klienci: Beyoncé, Lori Harvey, Venus Williams, Natalia Bryant, Justine Skye, Kleopatra Coleman
Gwiazdor makijażu Sean Harris postrzega Pride jako święto równości, ale jest to również przypomnienie. „Pride jest świętem, ale jest to również przypomnienie o trwającej walce o równość dla społeczności LGBTQIA+”, mówi. „Branża kosmetyczna ma zdolność do objęcia przywództwa i prawdziwego wzmocnienia i podniesienia na duchu naszych społeczności w walce o równość. Wierzę, że piękno jest dla każdego! Powinniśmy zachęcać wszystkich do korzystania z produktów kosmetycznych, aby pokazać swoje najlepsze i najprawdziwsze „ja”! Chciałabym, aby więcej marek kosmetycznych prezentowało osoby LGBTQIA+ w kampaniach i jako założycieli firm kosmetycznych”.
„Obecnie uwielbiam krem Tatcha’s Water Cream. To jeden z moich ulubionych produktów do stosowania na klientach, ponieważ doskonale przygotowuje i nawilża skórę pod makijaż” — mówi Harris.
Wieża 28
Swipe Complete Hydrating Serum Korektor
„Uwielbiam też korektor Tower 28 Concealer. Jest tak jedwabisty i nawilżający – idealny do okolic oczu – 10/10” – mówi Harris.
PROCHOWIEC
Szminka w sztyfcie Squirt Plumping
„Jeśli chodzi o usta, uwielbiam MAC Squirt Lip Balm. To balsam powiększający, który świetnie wygląda na gołych ustach lub na ulubionej szmince. Połącz go z ulubioną konturówką MAC i jesteś na czasie!” – mówi Harris.
Znani klienci: Tayshia Adams, Ciara Miller, Zuri Hall, Heather McMahan, Jenna Lyons
Kasey Spickardcelebrytka, makijażystka, dzieli się innym ważnym punktem: reprezentacja zaczyna się, gdy zatrudniane są osoby ze społeczności marginalizowanych, kropka! „Aby uczynić branżę kosmetyczną bardziej inkluzywną, zatrudniaj więcej osób homoseksualnych, lesbijek, osób transpłciowych i queer na stanowiskach decyzyjnych. Ważne jest, aby osoby LGBTQIA+ były reprezentowane zarówno mi „za kulisami” – mówi.
Dla niego Pride to coś więcej niż miesięczne świętowanie. „Dla mnie Pride oznacza świętowanie wszystkich aspektów tego, kim jestem jako osoba homoseksualna” – mówi. „Chciałbym, żeby to znalazło odzwierciedlenie w branży kosmetycznej, zatrudniając queerowe talenty przez cały rok – nie tylko w czerwcu”.
Maybelline
Eyestudio Master Całodniowy precyzyjny eyeliner w płynie
„W tym Pride byłam pełna kolorowych eyelinerów i super różów. Uwielbiam eyelinery Master Precise od Maybelline. Są w super zabawnych kolorach!” – mówi Spickard..
Maybelline
Sunkisser Wielofunkcyjny płynny róż
„Jeśli chodzi o róż, obecnie jestem uzależniona od Maybelline Sunkisser Liquid Blush – nadaje idealny blask!” – mówi Spickard.
Znani klienci: Lizzo, Yvonne Orji
Znana wizażystka Alexx Mayo podkreśla również znaczenie widoczności — w dużym stopniu przyczynia się ona do wzmocnienia pozycji młodszych pokoleń. „Widoczność to wszystko” — mówi. „Widoczność większej liczby zdjęć różnych typów ludzi jest niezwykle ważna w branży kosmetycznej. Mam to szczęście, że mogę świętować dumę przez cały rok, ale nie każdy może to robić. (dla) świętowania tego, że jesteś dokładnie tym, kim powinieneś być. Chciałbym, aby więcej firm kosmetycznych brało to pod uwagę przez cały rok i cały czas było inkluzywne, aby ludzie mogli być dumni z bycia sobą”.
MAGICZNE SKARPETKI
Prasowany brokatowy puck z brokatem
„Naprawdę uwielbiam Half Magic Glitterpuck na oczach, policzkach i ciele. To świetny sposób na dodanie odrobiny blasku i blichtru do każdego wyglądu” – mówi Mayo.