Home Styl życia Ten supermarket rozdaje darmowe śniadania w 398 lokalizacjach w Wielkiej Brytanii

Ten supermarket rozdaje darmowe śniadania w 398 lokalizacjach w Wielkiej Brytanii

46
0


Morrisons nawiązał współpracę z Kellogg’s, aby rozdawać darmowe śniadania. (Zdjęcie: James Speakman/PA Media Assignments)

Nie jest tajemnicą, że ubóstwo żywnościowe jest poważnym problemem w Wielkiej Brytanii, z ogromną liczbą 8,4 miliona ludzi zmaga się z trudnościami aby zapewnić jedzenie na stole w domu.

Wielu może znaleźć się w sytuacji, w której nie będzie miało nic do roboty śniadanie — najważniejszy posiłek dnia — niektóre dzieci idą na szkoła głodny.

Morrisons ma nadzieję, że w ten sposób pomoże potrzebującym latosupermarket nawiązał współpracę z firmą Kellogg’s w celu uruchomienia klubów śniadaniowych we wszystkich swoich kawiarniach w całym kraju.

Klub jest otwarty dla wszystkich (zarówno dorosłych, jak i dzieci). Wystarczy poprosić obsługę o śniadanie Kellogg’s w dowolnej z 398 kawiarni Morrisons.

W ramach tego będziesz mógł wybrać darmową miskę kultowe płatki śniadaniowe Kellogg’s takie jak płatki kukurydziane, chrupki ryżowe lub Coco Pops, z mlekiem zwierzęcym lub roślinnym.

Kampania będzie prowadzona codziennie do 4 sierpnia. (Zdjęcie: James Speakman/PA Media Assignments

Klienci mogą również liczyć na bezpłatną porcję owoców do śniadania, w tym jabłka, pomarańcze, banany i gruszki.

Klub śniadaniowy będzie czynny przez cały dzień, codziennie od 15 lipca do 4 sierpnia, do wyczerpania zapasów, pomagając rodzinom, ponieważ zaczynają się wakacje letnie, a wiele dotowanych klubów śniadaniowych jest niedostępnych.

Wynika to z nowych badań zleconych przez firmę Kellogg’s, które wykazały, że 45% rodziców martwi się kosztami wyżywienia swoich dzieci w czasie, gdy nie chodzą do szkoły.

Piąta część rodziców stwierdziła, że ​​gdyby ich dziecko otrzymało darmowe śniadanie, przeznaczyliby zaoszczędzone na zakupach spożywczych pieniądze na opłacenie rachunków za media, gdyż jest to dla nich jeden z największych problemów finansowych.

Stało się tak po tym, jak badania wykazały, że 45% rodziców martwi się o koszty wyżywienia swoich dzieci w czasie wakacji letnich. (Zdjęcie: James Speakman/PA Media Assignments)

Chris Strong, starszy kierownik ds. zakupów w Morrisons Café, powiedział: „Rozumiemy, jak ważną rolę odgrywa śniadanie w samopoczuciu i sukcesie dzieci. Oferując bezpłatne śniadania w naszych kawiarniach, chcemy wspierać rodziny w okresie wakacji letnich, gdy wiele klubów śniadaniowych, na które polegają w czasie semestru, nie jest dostępnych”.

Chris Silcock, dyrektor zarządzający Kellanova (firmy, która jest właścicielem Kellogg’s), dodał: „Od ponad 25 lat zapewniamy szkolnym klubom śniadaniowym żywność i fundusze, ale wiemy, że potrzeba więcej wsparcia poza okresem semestralnym. Program Kellogg’s Breakfast z Morrisons rozszerza to bardzo potrzebne wsparcie dla rodzin na wakacje letnie”.

Stało się to po tym, jak Morrisons niedawno uruchomił serię darmowych posiłków w swoich kawiarniach w zeszłym roku. Obejmują one kampanie „Zapytaj o Ellen” i „Zapytaj o Henry’ego”.

Ostatnio klienci mogli odbierz darmowego ziemniaka w mundurku zwieńczone fasolkami Heinz Cheesy Beanz, gdy personelowi przy kasie podano hasło „Henry”. Bez zadawania pytań.

Te programy już się zakończyły, ale supermarket nadal prowadzi w sklepach promocję Kids Eat Free. Jeden posiłek dla dziecka można odebrać za darmo, jeśli każdy posiłek główny dla dorosłych kosztuje ponad 5 funtów.

Oferta jest dostępna codziennie, siedem dni w tygodniu dla wszystkich dzieci poniżej 16 roku życia w kawiarniach Morrisons w całym kraju.

Supermarket również znalazł się na pierwszych stronach gazet w zeszłym tygodniu, ponieważ zapowiedziano nową serię w sklepie rywalizować z Aldi Specjalne zakupy i środek Lidla.

Morrisons When It’s Gone It’s Gone zaoferuje niższe ceny na wszystkie podobne artykuły na rynku, idealnie, z oszałamiającymi 50% lub większymi oszczędnościami dla klientów.

Kupujący mogą spodziewać się szerokiego asortymentu przecenionych artykułów, w tym naczyń kuchennych (w tym markowych produktów, takich jak Kitchen Aid, Green Pan, Mauviel), zabawek (w tym licencjonowanych, takich jak Barbie, Peppa Pig, Bluey), artykułów gospodarstwa domowego i urządzeń elektrycznych, artykułów gospodarstwa domowego, żywności i napojów, zdrowia i urody, artykułów ogrodowych, pielęgnacji samochodu i podróży.

Supermarket pracuje także nad tygodniami tematycznymi, np. tygodniem kempingowym lub tygodniem powrotu do szkoły.

Masz jakąś historię do opowiedzenia?

Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.





Source link