Home Styl życia Travel Lifestyle Network rozszerza kierownictwo o Marilyne Levesque jako nowego członka zarządu

Travel Lifestyle Network rozszerza kierownictwo o Marilyne Levesque jako nowego członka zarządu

10
0


Czwartek, 4 lipca 2024

Czas czytania: < 1 minuta

Travel Lifestyle Network (TLN), globalne konsorcjum agencji komunikacyjnych specjalizujących się w sektorach podróży i stylu życia, mianowało Marilyne Levesque do swojej Rady Dyrektorów. Marilyne Levesque, założycielka Marelle Communications z siedzibą w Quebecu w Kanadzie, została jednogłośnie wybrana na corocznym walnym zgromadzeniu sieci na Bali, zastępując Davida M. Zapatę, CEO Zapwater Communications, USA, wieloletniego członka zarządu od początku istnienia sieci.

To strategiczne mianowanie zwiększy zdolność Marelle Communications do oferowania klientom dostępu do globalnej sieci profesjonalistów w dziedzinie komunikacji. Marilyne Levesque będzie również orędownikiem interesów agencji członkowskich TLN w Ameryce, w tym LMA w Toronto w Kanadzie, Zapwater Communications w Chicago w USA, Sinergia Marketing Turistico w Buenos Aires w Argentynie i LoveBrand w Mexico City w Meksyku. Planuje rozszerzyć międzynarodowy zasięg TLN poprzez rekrutację nowych agencji i napędzanie wzrostu.

Założona w 2018 roku firma Marelle Communications dysponuje zróżnicowanym portfolio, obsługującym wiodących klientów w Montrealu, Quebecu i w całej kanadyjskiej branży turystycznej. Klienci tacy jak Oasis Immersion, Le Comité Martiniquais du Tourisme, Igloofest Montréal, Piknic Électronik, Salon International Tourisme Voyage, Salon du livre de Montréal, Salon international de l’Auto de Montréal, Parc Safari i Montréal Centre-Ville zaufali Marelle Communications z ich potrzebami medialnymi i public relations.

Źródło