To rozczarowująca wiadomość dla armii narodowej Wetherspoon fanów, ponieważ tania i wesoła sieć pubów porzuca popularną marka piwa.
Fani San Miguel mają czas do końca miesiąca na zamówienie kufla swojego ulubionego piwa o tematyce hiszpańskiej – po tym czasie zniknie ono na zawsze.
Zamiast tego Spoons będzie oferować klientom Poretti, które w większości lokalizacji będzie kosztować mniej niż 4 funty za kufel piwa.
Najnowsze badania pokazują, że San Miguel jest ulubionym piwem narodu.
Badacze YouGov zapytał opinię publiczną, co sądzi o 164 znanych markach w okresie od lipca do września tego roku, a wyniki uszeregował jako odsetek osób, które wyraziły pozytywną opinię.
Pierwsze miejsce zajęło San Miguel z 61%, a następnie Guinness z 53%. Na trzecim miejscu znalazły się cydry, Kopparberg, Strongbow i Thatchers Gold z 51%.
Wetherspoon nie ujawnił jeszcze, dlaczego wprowadzono tę zmianę, ale potwierdził tę wiadomość. W rozmowie z Metro rzecznik Wetherspoons powiedział: „San Miguel będzie dostępny w pubach do końca listopada”.
Pijący zareagowali na wiadomość, że ich ulubione piwo zniknie z Wetherspoon z mieszanymi uczuciami.
Jeden z komentatorów na Facebooku stwierdził, że jest „zniesmaczony tym, co się dzieje”, podczas gdy inny był nieco bardziej dosadny i stwierdził, że jest „wkurzony” tą wiadomością.
Trzeci opowiedział, że San Miguel to jego ulubione miejsce, szczególnie latem.
Ale inni fani Wetherspoon nie byli tak zaniepokojeni.
„Więc nie ma tam żadnej miłości, jeden z najpaskudniejszych lagerów na rynku” – powiedział bardzo niezakłócony pijak. Inny komentator dodał, że na rynku są „lepsze hiszpańskie lagery”.
Na londyńskim dworcu kolejowym otwarta jest nowa, ogromna Wetherspoon
Jeśli należysz do około 250 000 osób, które każdego dnia dojeżdżają do Londynu, prawdopodobnie zauważyłeś coś zupełnie innego na stacja kolejowaponieważ węzeł komunikacyjny otrzymał niedawno odświeżający nowy dodatek.
Oprócz licznych sklepów, kawiarnie i restauracje już tam w ofercie, nowość Pub Wetherspoons zostanie otwarty we wrześniu, co oznacza, że teraz łatwiej niż kiedykolwiek wypić bezczelny kufel piwa po pracy.
The Lion and the Unicorn w dzielnicy The Sidings, która dawniej była stacją końcową pociągów Eurostar w Waterloo, witał klientów od wtorku 3 września, po tym jak popularna sieć pubów zainwestowała w swój rozwój aż 2,8 miliona funtów.
Jego nazwa inspirowana jest Festiwalem Wielkiej Brytanii, który odbył się w pobliskim South Bank w 1951 roku i prezentował brytyjskie osiągnięcia w sztuce, architekturze, nauce i technologii.
Czy masz historię, którą możesz się podzielić?
Skontaktuj się mailowo MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : Wino typu bag-in-box powraca — oto jedne z najlepszych i najgorszych w supermarketach
WIĘCEJ : Odwiedzający jarmark bożonarodzeniowy wściekli po „oszukaniu” cenami piwa
Zapisz się do naszego przewodnika po wydarzeniach w Londynie, zaufanych recenzjach, świetnych ofertach i konkursach. Najlepsze kawałki Londynu w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki świadczenia usług stosować.