Home Styl życia Włoski serial o stylu życia rodziny

Włoski serial o stylu życia rodziny

16
0


MEDIOLAN — Tod’s pierwsza kampania komunikacyjna w ramach dyrektor kreatywny Matteo Tamburini bardzo w zgodzie z historią marki, która podkreśla włoski styl życia, ale z pewnym twistem. Na jesień marka uruchomiła kampanię Italian Stories, jakby była to seria, z prawdziwymi włoskimi rodzinami, ich domami i ich historiami w sercu. Pierwsza seria skupiała się na rodzinie Businaro, ich XVII-wiecznej rezydencji, Villa Il Palazzetto, oraz architektach ojca i syna, Carlo i Tobia Scarpa.

Villa Il Palazzetto, położona w Monselice, niedaleko Padwy, została odrestaurowana w latach 60. XX wieku przez Carlo Scarpę, przyjaciela Aldo Businaro, i została wybrana jako miejsce zdjęć, które wykonała Zoë Ghertner.

„Ta kampania oznacza początek nowej historii, która celebruje włoski styl życia poprzez wyjątkowe miejsca i chwile w życiu codziennym” – powiedział Carlo Alberto Beretta, Tod’s dyrektor generalny marki. „W tym pierwszym rozdziale Villa Il Palazzetto staje się scenerią dla współczesnej historii życia, która celebruje symboliczne wartości włoskiego stylu życia: rodzinę, gościnność i ponadczasowy styl”.

Kampania Toda na jesień 2024 r.

Modelki Mica Argañaraz, Annemary Aderibigbe, Tommaso De Benedictis i Roch Barbot nosiły niektóre projekty Tamburini dla tej marki, w tym męską skórzaną kurtkę typu bomber o jedwabistym wykończeniu, która była częścią projektu Pashmy, lub trzymały charakterystyczną torbę Tod’s D Bag i miały na sobie trampki Gommino Bubble.

Keluarga Businaro z willi Il Palazzetto.

Dzięki kampanii Tod’s podkreśla nie tylko włoski styl życia, ale także sztukę, architekturę i więzi rodzinne tego kraju. Rodzina Businaro jest właścicielem Villa Il Palazzetto, zbudowanej w 1627 r., od ponad wieku. Znajdują się w niej freski, dzieła sztuki oraz zabytkowe i współczesne meble — a także uderzające modernistyczne betonowe schody na zewnątrz willi, które prowadzą na parter, zaprojektowane przez Carla Scarpę i ukończone przez jego syna.

Aldo Businaro, który przez całe życie promował włoski design i doradzał takim firmom jak ZAZDROŚĆprzekazał piękną willę swoim synom: Francesco, Federico i Ferdinando, którzy nadal tam mieszkają.

„Nie interesuje nas przeciętność, znamy piękno, szukamy wzniosłości” – mawiał Aldo Businaro — filozofia ta pokrywa się z celem prezesa i dyrektora generalnego Tod’s Group, Diego Della Valle, osiągnięcia najwyższej jakości.

Tamburini dołączył do Tod’s pod koniec zeszłego roku z Bottega Venetazastępując Waltera Chiapponiego i pierwsza kolekcja poświęcona porze jesiennej, obchodzona w lutym, na zajezdni tramwajowej w Mediolanie, istniejącej od 1912 r.