Przy rosnących temperaturach tego lata, ochłodź się dzięki tej nowej, dziwacznej gamie lodów w Lidlu.
Trendy TikTok pokazują, że ludzie odchodzą od tradycyjnych smaków czekolady, truskawek i wanilii.
Uwielbiamy lato pogoda, z jaką ostatnio borykała się Wielka Brytania. Czy jest lepszy sposób na rozkoszowanie się promieniami słońca niż gałka czerwonego wina lody?
Nie ma nic lepszego niż coś miłego zimny poczęstunek w upalny letni dzień – i Lidla sprzedaje teraz nowy asortyment, który pozwoli Ci jeszcze raz przyjrzeć się półce z zamrażarkami.
Możesz wybierać spośród czerwonego wina, arbuza lub krwistej pomarańczy, co jest dalekie od tradycyjnych smaków neopolitańskich. Nowe opcje pojawiły się po pojawieniu się w Internecie rosnącego trendu na bardziej interesujące. Jak wynika z badania Lidl dotyczącego trendów wyszukiwania w Google, liczba wyszukiwań nietypowych smaków lodów, takich jak awokado i pesto, wzrosła w zeszłym miesiącu odpowiednio o 82% i 100%.
Lody wirowe z czerwonego wina powstają z mieszanki czerwone wino Sorbet smakowy i lody waniliowe – idealne rozwiązanie, jeśli zastanawiasz się nad płynnym deserem w postaci swojego ulubionego słodkiego przysmaku.
Jeśli wolisz orzeźwiające smaki, możesz skusić się na aromat arbuza – nas szczególnie zaintrygował sos z melona spadziowego.
Alternatywnie, jeśli masz ochotę na coś słodkiego, ale pikantnego, wir krwisto-pomarańczowy może być dla Ciebie – łączący sorbet krwisto-pomarańczowy i lody waniliowe.
Bardziej Lodowy lizak osoba? Są też lizaki Bon Gelati melonnice watermelon, łączące kawałki czekolady z pikantnym smakiem zielonego jabłka.
TIK Tok oszalało na punkcie próbowania przez ludzi nowych koncepcji, a liczba wyszukiwań nietypowych smaków, takich jak awokado i pesto, wzrosła odpowiednio o 82 procent i 100 procent w ciągu ostatniego miesiąca.
Ci, którzy chcą zdobyć porządną porcję Nowe smaki Lidla możesz udać się do ich lokalnego sklepu, ponieważ wszystkie są dostępne już od 1,29 £ (lody na patyku są nieco droższe, bo kosztują 2,29 £) w całym kraju. Jednak jeśli chcesz spróbować, pospiesz się, ponieważ dostępność jest ograniczona do wyczerpania zapasów.
Te odważne smaki zdają się okazać hitem, o czym świadczą najnowsze badania przeprowadzone przez firmę w związku z wprowadzeniem na rynek na jej stronie internetowej maszyny do lodów Ninja Creami Deluxe. Wynika z nich, że przedstawiciele generacji Z chętniej sięgają po takie trendy kulinarne jak lody węglowe – częściej niż przedstawiciele jakiejkolwiek innej grupy wiekowej.
Jeśli więc chcesz być bardziej podobny do pokolenia Z i nie przegapić okazji, udaj się do lokalnego sklepu Lidl i poszukaj produktów Sol Y Mar w dziale z zamrażarkami.
Masz jakąś historię do opowiedzenia?
Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.
WIĘCEJ : Tesco właśnie wprowadziło poważną zmianę w swojej ofercie posiłków w supermarketach za 3,40 funta
WIĘCEJ : 14 rzeczy do zrobienia w Londynie w ten weekend 29–30 czerwca
WIĘCEJ : Recenzja Ibai: „obowiązkowa restauracja, w której można zjeść wyjątkowe steki”
Zapisz się na nasz przewodnik po wydarzeniach w Londynie, przeczytaj sprawdzone recenzje, poznaj świetne oferty i konkursy. Najlepsze kawałki Londynu w Twojej skrzynce odbiorczej
Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i Google Polityka prywatności I Warunki usługi stosować.