Home Styl życia „Zasada” Tesco dotycząca kupowania czekolady wprawia klientów w osłupienie — ale nie...

„Zasada” Tesco dotycząca kupowania czekolady wprawia klientów w osłupienie — ale nie obowiązuje wszędzie

12
0


Kupujący mają przemyślenia na temat tej sytuacji. (Zdjęcie: Getty Images)

Dopiero wrzesień, ale Boże Narodzenie przysmaki już teraz zapełniają półki w supermarketach, takie jak AsdaI Sainsbury’s.

SM wprowadziła również na rynek kilka produktów świątecznych, Quality Street niedawno zaprezentowało nową, limitowaną edycję puszki na rok 2024.

Tesco jednak wyprzedzić wielu sprzedawców detalicznych, dzięki firmie od początku lipca w pojemnikach zapełniają się świąteczne przysmaki, takie jak Celebrations.

Kupujący byli zdezorientowani, widząc produkty w środku lata, a po raz kolejny byli zdezorientowani, gdy zobaczyli znak umieszczony obok ekspozycji pojemników z Cadbury Róże.

Obraz znaku został udostępniony na forum Tesco na Reddicie przez użytkownika u/I_Love_Cricket_. Przedstawia stos czekolada tuby, z tabliczką z zasadą zakupu. Klienci chcący kupić słodycze są informowani, że mogą kupić maksymalnie 10 tub każda.

Nic dziwnego, że ludzie byli zdezorientowani myślą, że ktoś musi kupić więcej niż 10 opakowań czekoladek. Jednak wielu z nich wkrótce zabrało się za komentarze, aby podzielić się głębszym komentarzem na temat tego, co ich zdaniem się działo.

Jeden użytkownik, znany tylko jako u/ImpressFantastic7259, wyjaśnił, że widział ludzi kupujących zbyt wiele pojemników. Napisał: „Uczciwie rzecz biorąc, ludzie kupują więcej, w zeszłym tygodniu ktoś zamówił około 3+ palet Celebrations i innych pojemników. Wypełnił cały duży furgon”.

Inny użytkownik podzielił się informacją, że jego lokalny Tesco ograniczył liczbę pojemników, które można było kupić, do 20 na osobę, po tym, jak „ktoś najwyraźniej próbował kupić 100”. A kolega z pracy w sklepie Tesco Express powiedział, że klient zamówił 120 pojemników Celebrations tego samego dnia.

Inni twierdzili, że problem polegał na tym, że ludzie kupowali opakowania za 4,50 funta w Tesco, korzystając ze zniżki Clubcard, a następnie odsprzedawali je gdzie indziej po wyższej cenie.

u/Pretend-Jackfruit786 napisał: „Ludzie sprzedają je na Amazonie w 100% za 9,99 £ za sztukę. Kurwa, że ​​ludzie faktycznie kupują je w takiej cenie”.

W tym roku Tesco bardzo wcześnie wprowadziło do sprzedaży świąteczne słodycze. (Zdjęcie: Richard Baker / In Pictures via Getty Images)

Zgadza się z tym użytkownik u/forzafoddia85, który stwierdził: „Dla małych sprzedawców detalicznych tańsze są zakupy w Tesco, gdy korzystają z cen Clubcard, niż u hurtowników, dlatego dokonują zakupów hurtowych i zwiększają swoją marżę zysku”. Niektórzy podają przykłady sklepów osiedlowych, które tak właśnie robią.

Inna osoba, u/tkaxzyk1991, zasugerowała, że ​​firmy zaopatrują się w pojemniki z czekoladą wcześniej, aby dać je jako prezenty, dodając: „Firmy kupują je jako prezenty dla klientów na Boże Narodzenie. Jeśli na palecie jest 140 pojemników, w cenie 4,50 £ teraz, to na Boże Narodzenie cena wzrasta do 6 £… zaoszczędzili 210 £ na paletę, kupując teraz, a nie na Boże Narodzenie”.

Serwis Metro.co.uk zwrócił się do Tesco z prośbą o komentarz w sprawie zasad zakupu świątecznego przysmaku.

Nie wiadomo, ile sklepów wprowadziło podobną politykę ograniczającą liczbę opakowań, jakie mogą kupić klienci, ale potwierdzono, że zakaz ten nie obowiązuje we wszystkich sklepach Tesco.

Ta zasada będzie obowiązywać tylko w niektórych oddziałach w Wielkiej Brytanii, a limit liczby pojemników, które możesz kupić, będzie różny.

Według Ekspres„w niektórych lokalizacjach mogą zostać wprowadzone limity zakupów określonych artykułów, aby zapewnić wszystkim dostęp do potrzebnych produktów oraz umożliwić zarządzanie przestrzenią w furgonetkach firmy Grocery Home Shopping”.

Dodają, że wszelkie wprowadzone ograniczenia nie są związane z żadnym ogólnokrajowym niedoborem, lecz mają na celu zachowanie „sprawiedliwości” wobec klientów w okresach wzmożonego popytu.

To nie jedyna zmiana przepisów, jaką Tesco wprowadziło ostatnio, ponieważ supermarket niedawno ogłosił również zmianę sposobu Posiadacze karty Clubcard mogą zbierać punkty.

Sprzedawca oferuje obecnie swoim klientom możliwość zdobycia podwójnych punktów w ciągu najbliższych miesięcy — i to bez konieczności wychodzenia z domu.

W ramach partnerstwa Tesco z Evri supermarket oferuje klientom możliwość zdobywania punktów za każdym razem, gdy wysyłają paczkę za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Ale teraz, w nowej zmianie zasad, możesz zdobądź podwójne punkty za każdą paczkę wysłaną za pośrednictwem Evri między 9 a 30 września. Za każde 1 GBP wydane na Evri.com klienci otrzymają dwa punkty.

Dlatego im więcej paczek wyślesz, tym więcej punktów zdobędziesz, które możesz wymienić na bony do wykorzystania w sklepie Tesco lub w jednym z naszych sklepów. Partnerzy programu Tesco Clubcard Rewards, tacy jak Disney+, Virgin Atlantic Flying Club, PizzaExpress i RAC.

Aby odebrać kupon, musisz uzbierać co najmniej 150 punktów. Możesz to zrobić po zalogowaniu się do aplikacji Tesco Grocery & Clubcard lub na stronie tesco.com, wchodząc na zakładkę „Moje konto Clubcard”.

Aby zacząć zdobywać punkty w ten sposób, wystarczy dodać numer Clubcard na stronie koszyka Evri i wybrać „zbieraj punkty”. Następnie zostaną one dodane do Twojego konta w ciągu 14 dni.

Warto jednak zauważyć, że w tej ofercie jest jeden mały haczyk — nie możesz użyć kodu rabatowego Evri i zastosować swojej Tesco Clubcard do tego samego zamówienia. A punkty możesz odebrać tylko za paczki wysłane w Wielkiej Brytanii za pośrednictwem strony internetowej. Wszelkie zwrócone lub anulowane paczki zostaną wyłączone, podobnie jak wszelkie zamówienia złożone na międzynarodowej stronie Evri i w aplikacji Evri.

Masz jakąś historię do opowiedzenia?

Skontaktuj się z nami, wysyłając e-mail MetroLifestyleTeam@Metro.co.uk.

WIĘCEJ : Marks and Spencer powraca do świątecznych ozdób choinkowych z motywem Harry’ego Pottera, zachwycając fanów

WIĘCEJ : „Najlepsze” torebki herbaty w Wielkiej Brytanii kosztują 1,20 funta i są dostępne w supermarketach, co przebija ceny herbat Twinings i PG Tips

WIĘCEJ : Duży supermarket rzuca wyzwanie Primarkowi, oferując nowe artykuły gospodarstwa domowego za jedyne 50 pensów





Source link