Home Świat AI zrewolucjonizuje branżę nieruchomości: Panel

AI zrewolucjonizuje branżę nieruchomości: Panel

95
0


Treść artykułu

Nowa technologia może pomóc we wszystkim, od trendów cenowych nieruchomości po zachowania klientów

Reklama 2

Treść artykułu

Jeśli niedawne wydarzenie zorganizowane przez Lanterra Developments dla jej najlepszych agentów nieruchomości nie przypadło do gustu żadnemu z nich, można śmiało stwierdzić, że w przyszłości mogą nie zarobić zbyt wielu prowizji.

Moderowane przez prezesa firmy Marka Mendelbauma i część jej Seria głośników, dyskusja panelowa dotyczyła tego, jak dwie kluczowe technologie – sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe – mogą potencjalnie przekształcić całą branżę.

Po przedstawieniu prelegentów Carrie Soave, konsultantki ds. sztucznej inteligencji dla pośredników w obrocie nieruchomościami i domów maklerskich, Sharon Tehrani, menedżerki produktu ds. utrzymania inteligencji maszyn w CBC i Adama Rodricksa, krajowego dyrektora ds. doświadczeń w zakresie rozwoju społecznego w KPMG Canada, Mendelbaum przygotował grunt, mówiąc: „Jeśli nie złapiesz modę na sztuczną inteligencję” – powiedział wypełnionej publiczności w hotelu Windsor Arms. „Za pięć lat będziesz przewracał hamburgery”.

Treść artykułu

Reklama 3

Treść artykułu

Soave powiedział, że pośrednicy w handlu nieruchomościami muszą zacząć myśleć o sztucznej inteligencji jako o „przystępnej dźwigni finansowej, ponieważ absolutnie o to chodzi, w ten sposób będziesz z niej korzystać i jest ona dostępna dla wszystkich tutaj”. Jesteśmy agentami i mamy szczęście działać w branży, w której nie potrzebujemy dużych inwestycji początkowych, aby zaistnieć w branży.

„Jednak skalowanie naszej działalności kosztuje dużo pieniędzy. Jeśli nie inwestujesz mnóstwa pieniędzy w personel pomocniczy, zespoły marketingowe lub generowanie potencjalnych klientów, nie zwiększasz skali”.

I nie trzeba być „technicznym”, żeby korzystać ze sztucznej inteligencji, odnosząc się do faktu, że technologia ta nie wymaga żadnego rodzaju kodowania i opiera się na konwersacyjnej sztucznej inteligencji: „Pomoże to całemu Twojemu biznesowi i tak właśnie jest Pomogę Ci zarobić pieniądze.”

Reklama 4

Treść artykułu

Rodricks, powiedział, że pomoże to zarówno pośrednikom, jak i pośrednikom w wykonywaniu codziennych czynności w sposób bardziej efektywny, dzięki czemu będą mogli jednocześnie obsługiwać większą liczbę klientów.

Chcę przez to powiedzieć, że jesteś niezbędny w tym równaniu. Nie chodzi tu o niszczenie miejsc pracy spowodowane sztuczną inteligencją. Chodzi o zakłócenie miejsc pracy spowodowane sztuczną inteligencją”.

„Znam wielu agentów, którzy codziennie muszą nosić tysiące kapeluszy. Jak niesamowite byłoby to, że zamiast być specjalistą od optymalizacji wyszukiwarek, masz na utrzymaniu kogoś, kto może to zrobić za Ciebie w czasie rzeczywistym?

Rodricks twierdzi, że sztuczna inteligencja umożliwia pośrednikom w handlu nieruchomościami zdobywanie spostrzeżeń, które można następnie wykorzystać do generowania potencjalnych klientów. „Na tym polega siła.”

Połączenie tych dwóch technologii, powiedział Tehrani, który opisał uczenie maszynowe jako podzbiór sztucznej inteligencji, umożliwi pośrednikom w handlu nieruchomościami dysponowanie „ogromnymi ilościami danych”, które zapewnią lepszy wgląd we wszystko, od trendów cenowych nieruchomości po wzorce zachowań klientów.

Reklama 5

Treść artykułu

W dalszej części wydarzenia Mendelbaum przedstawił Johna Ashera, prezesa Konfidis, dostawcy usług technologicznych dla inwestorów na rynku nieruchomości. Ashera zapytano: „Jaki jest najważniejszy sposób wykorzystania mocy takiego narzędzia w celu dotarcia do klientów?”

Odpowiedział: „Więc w tym momencie myślę sobie: «Czy chcę się z tobą zgodzić, żeby być miłym, czy też chcę wywołać kontrowersje w związku z tym, co dzieje się na rynku?».

Powiedział słuchaczom, że może to być „przesłanie trudne do usłyszenia”, porównując Wdzieje się to obecnie w branży nieruchomości wraz z pojawieniem się produktów ubezpieczeniowych w Internecie na początku XXI wieku.

„Siedziałem w pokoju podobnym do tego. I rozmawialiśmy o tym, jak razem z produktami bankowymi będziemy prowadzić bezpośrednią sprzedaż produktów ubezpieczeniowych i będziemy je sprzedawać bezpośrednio klientom. A przede wszystkim myślałem, że przebiją mi opony na parkingu, bo mówili: „To jest nasze źródło utrzymania”.

Przejdźmy szybko do czasów dzisiejszych i w samych Stanach Zjednoczonych stwierdził, że 45 procent wszystkich ubezpieczeń – komunikacyjnych i mieszkaniowych – kupuje się w Internecie, „ale ta liczba oznacza również, że 55 procent nadal przechodzi przez kanał doradczy.

W przypadku ubezpieczeń, powiedział Asher, czołowi agenci prosperowali, natomiast ci, którzy po prostu dostarczali formularze, które konsumenci zaznaczali i podpisywali, odchodzili z branży,

Treść artykułu



Source link