Klub z Parany wykorzysta w pracy sztuczną inteligencję
Mając na celu osiągnięcie większej efektywności w jednym z filarów swojego zarządzania, Coritiba właśnie ogłosiła nowe partnerstwo z Somos Young. Brazylijska firma, która ma doświadczenie w obsłudze kibiców i świadczy usługi na rzecz innych liczących się klubów w kraju.
„To partnerstwo to kolejne działanie mające na celu cyfryzację klubu, co jest jednym z filarów planu strategicznego zarządu. Dzięki zastosowaniu technologii będziemy mieli większą zwinność i skuteczność w naszych kanałach komunikacji z kibicami” – komentuje Carlos Amodeo, Dyrektor generalny Coritiba SAF.
Coxa ma nową spółkę – Zdjęcie: Cecilia Grocoske / Coritiba
„Jesteśmy bardzo szczęśliwi mogąc nawiązać kolejne partnerstwo, teraz z Coritiba, aby maksymalnie zmaksymalizować usługi dla członków dzięki technologii, innowacjom, empatii i elastyczności”, mówi Henrique Borges, dyrektor generalny Somos Young, który w rejs przyczynił się do wzrostu liczby członków z 28 tys. do 70 tys. fanów.
Oprócz zespołu z Minas Gerais firma pomogła także dwóm innym SAF: Vasco i Bahia.
Śledź Jogadę10 w mediach społecznościowych: Twitterze, Instagramie i Facebooku.