|
Delta Airlines serwuje teraz pasażerom zagranicznym wyłącznie makaron po tym, jak samolot awaryjnie lądował, ponieważ pasażerowie zachorowali z powodu spleśniałego jedzenia.
Przewoźnik poinformował, że „z nadmiaru ostrożności” ograniczył wybór posiłków w 75 incydentach międzynarodowych i nakazał personelowi sprawdzanie dań przed ich podaniem.
Stało się to po tym, jak lot z Detroit do Amsterdamu został zmuszony do zmiany trasy na lotnisko JFK w Nowym Jorku po około 24 osoby zachorowały z powodu skażenia żywności 3 lipca.
Jeden z pasażerów powiedział serwisowi DailyMail.com, że pasażerom podano spleśniałego kurczaka, którego zjedli także obaj piloci.
W środę i czwartek tego tygodnia pasażerom klasy ekonomicznej z całego świata oferowano tylko jedną opcję posiłku w postaci makaronu w ramach posiłku na pokładzie samolotu.
Lot Delta nr 136 startował z Detroit w kierunku Amsterdamu w Holandii, gdy 3 lipca zmuszony był zmienić trasę na lotnisko JFK w Nowym Jorku po tym, jak około 24 osoby zachorowały z powodu skażenia żywności.
Według NBCZmianę posiłków wprowadzono natychmiast na 75 lotach międzynarodowych w środę i czwartek.
Serwis DailyMail.com zwrócił się do Delty z prośbą o wyjaśnienie, jak długo będzie trwała umowa.
Nastąpiło to po tym, jak linia lotnicza przeprosiła wszystkich klientów i poinformowała, że bada incydent.
Lisa Hanna, rzeczniczka prasowa działu komunikacji korporacyjnej Delta, powiedziała: „Ze względów bezpieczeństwa zespoły Delta proaktywnie dostosowały ofertę posiłków na pokładach kilku lotów międzynarodowych.
„To nie jest usługa, z której słynie Delta i szczerze przepraszamy naszych klientów za niedogodności i opóźnienia w ich podróżach”.
Ash Dhokte, wiceprezes odpowiedzialny za usługi pokładowe, dodał, że takie incydenty zdarzają się „niezwykle rzadko” i spytał Personel musi „skontrolować danie przed jego podaniem i nie podawać żywności, która może zawierać zanieczyszczenia”.
Dhokte w notatce zespołu dodał, że „Gate Gourmet obsługuje nas na 19 stacjach krajowych i analizujemy strategie mające na celu ograniczenie zakłóceń dla Państwa i naszych klientów w przypadku wystąpienia awarii” – powiedział CNBC.
![Zdjęcie archiwalne. Nancy Kirchoff powiedziała, że powiedziano jej, że na kurczaku była pleśń — ale powiedziano jej również, że „nikt nie został dotknięty”.](https://i.dailymail.co.uk/1s/2024/07/05/19/86887313-13604863-File_photo_Nancy_Kirchoff_said_she_was_told_there_was_mold_on_th-a-1_1720204517158.jpg)
Zdjęcie archiwalne. Nancy Kirchoff powiedziała, że powiedziano jej, że na kurczaku była pleśń — ale powiedziano jej również, że „nikt nie został dotknięty”.
![Samolot wylądował bezpiecznie na lotnisku JFK około godziny 4 rano w środę, gdzie pasażerów i załogę powitali lekarze.](https://i.dailymail.co.uk/1s/2024/07/03/10/86867277-13595355-image-a-19_1719997796995.jpg)
Samolot wylądował bezpiecznie na lotnisku JFK około godziny 4 rano w środę, gdzie pasażerów i załogę powitali lekarze.
Do zakłóceń doszło w momencie, gdy miliony ludzi w Ameryce wzbiły się w powietrze, by wziąć udział w jednym z najbardziej ruchliwych dni w roku pod względem podróży.
TSA ostrzegała wcześniej, że w tym tygodniu, w związku ze świętem Dnia Niepodległości, 32 miliony osób poleci samolotem, co zwiększy presję na i tak już nadwyrężoną branżę lotniczą.
DailyMail.com zwrócił się również z prośbą o komentarz do firmy LSG Sky Chefs, która świadczy usługi cateringowe dla Delty.