Home Świat Galaxy Z Fold 6 pokazuje więcej szczegółów na zdjęciach prototypu, które wyciekły

43
0

Na zdjęciach opublikowanych przez przeciekającego Ice Universe prototyp Galaxy Z Fold 6 pokazuje kwadratowy wygląd nowej generacji, podobny do Galaxy S24 Ultra

15 czerwca
2024
– 06:06

(aktualizacja o 6:48)

Obecny w coraz większej liczbie wycieków, Samsunga Galaxy Z Folda 6 zyskał teraz serię zdjęć rzekomego prototypu, na której widać zmiany wizualne przygotowane przez SAMSUNG dla tego pokolenia. Materiał wzmacnia co już w przeszłości wskazywały pogłoskiilustrujący urządzenie szersze i kwadratowe niż Galaxy Z Fold5z wyglądem bliższym temu Galaxy S24 Ultra.

Foto: Disclosure/Samsung/Canaltech

Zdjęcia wydają się należeć do filmu opublikowanego w koreańskich sieciach społecznościowych, na które wyciekł odpowiedź Lodowy Wszechświat, która posiada dokładną historię wycieków związanych z Samsungiem. Już na wstępie widać zmianę w budowie telefonu, który jest znacznie prostszy, szerszy i kwadratowy, nawiązując do języka wizualnego, jaki marka przyjmuje w serii Galaxy S Ultra.

Widać także, że zachowano design tylnej obudowy, w tym moduł aparatu w kształcie pigułki, a także rozmieszczenie przycisków, czytnika linii papilarnych i głośników, zorganizowane tak, aby zapewnić dźwięk stereo. Ewolucję urządzenia widać wyraźniej na jednym ze zdjęć, na którym znajduje się prototyp umieszczony obok Galaxy Z Fold 5 — nowa funkcja jest szersza i powinna zapewniać lepsze możliwości pisania i nawigacji.

Poza tym krawędzie wokół zewnętrznego wyświetlacza wydają się mniejsze, co zapewnia wrażenie bardziej luksusowego urządzenia, a aluminiowa konstrukcja i zawias wydają się zajmować mniej miejsca, dzięki czemu telefon komórkowy jest „bardziej kompaktowy”. Konstrukcje te sprawiają wrażenie trochę niedopasowanych, trzeba jednak pamiętać, że to tylko prototyp, powszechnie stosowany przez producentów akcesoriów.

Prototyp potwierdza to, co wskazywały stare plotki, a Galaxy Z Fold 6 jest kwadratowy i szerszy niż Z Fold 5 (Zdjęcie: Steve Hemmerstoffer/Smartprix)

Foto: Canaltech

Choćby Lodowy Wszechświat nie przyniósł nowych informacji na temat karty technicznej składanego urządzenia, które nie kryje już niespodzianek, ponieważ zagrało kolejny duży wyciek z pełną listą specyfikacji. Wszystko wskazuje na to, że większość cech poprzedniej generacji zostanie zachowana, a skorygowane zostaną jedynie wymiary i wykonanie, poza samą konstrukcją.

Dlatego przybyłby Galaxy Z Fold 6 z procesorem Snapdragon 8 Gen 3 dla Galaxy12 GB Baran LPDDR5X, aż 1 TB pamięci, potrójny aparat tylny z czujnikiem głównym 50 MP i akumulatorem 4400 mAh o nieznanej prędkości ładowania, choć limit 25 W prawdopodobnie powróci z zeszłorocznego modelu.

Zła wiadomość, według plotek, jest taka, że ​​tym razem mielibyśmy podwyżkę i tak już bardzo wysokiej ceny, która może teraz zaczynać się od 1899 USD (~10230 R$). W każdym razie nie powinno minąć dużo czasu, zanim poznamy wszystkie szczegóły telefonu — Galaxy Z Fold 6 ma zostać zaprezentowany na początku lipca wraz z Galaxy Z Flip 6Galaxy Ring i słuchawki z nowej serii Galaxy Buds 3.

Trendy bez Canaltech:

Source link