Treść artykułu
OTTAWA — Partia Konserwatywna opublikowała w tym tygodniu dwie nowe reklamy atakujące lidera Nowej Demokratycznej Partii Jagmeeta Singha, nazywając go „sprzedawczykiem”, obwiniając go o wzrost przestępczości w kraju, cen nieruchomości i wysokich kosztów utrzymania.
Treść artykułu
Reklamy stawiają pytanie, dlaczego Singh utrzymuje premiera Justina Trudeau u władzy, skoro jego liberalny rząd nie cieszy się popularnością wśród Kanadyjczyków.
Nowi Demokraci podpisali w 2022 r. pakt polityczny z liberałami, aby zapewnić sobie ich poparcie w kluczowych głosowaniach, w zamian za postęp w zakresie wspólnych priorytetów, takich jak opieka farmaceutyczna i stomatologiczna.
Konserwatywne reklamy emitowane w całym kraju oskarżają Singha o utrzymanie porozumienia w celu zabezpieczenia swojej emerytury parlamentarnej, do której będzie uprawniony w październiku.
POLECANY FILM
Znajdują się tam także prawdziwe zdjęcia Singha noszącego ubrania luksusowych marek i prowadzącego luksusowy samochód.
Główna sekretarka Singha, Anne McGrath, twierdzi, że ataki mają charakter osobisty i są nieuczciwe. Według niej konserwatyści mają na celu odwrócenie uwagi od planów cięć w federalnym programie opieki zdrowotnej.
Udostępnij ten artykuł w swojej sieci społecznościowej