Home Świat MAMMA MIA!: Olive Garden podniesie ceny w miarę spadku sprzedaży

MAMMA MIA!: Olive Garden podniesie ceny w miarę spadku sprzedaży

15
0


Execs obwiniał spadek sprzedaży stresem finansowym wśród mniej zamożnych klientów

Treść artykułu

Nielimitowane paluszki chlebowe? Raczej nieograniczone podwyżki cen.

Reklama 2

Treść artykułu

Popularna amerykańska sieć restauracji Olive Garden poinformowała, że ​​planuje dalsze podwyżki cen menu. Zamierzenia te stały się jasne, gdy kadra kierownicza najwyższego szczebla przyznała, że ​​sprzedaż w ostatnim kwartale spadła w związku z mniejszą liczbą wizyt klientów obawiających się inflacji.

Sprzedaż w tym samym sklepie w Olive Garden – lub sprzedaż w lokalizacjach otwartych co najmniej od roku, co jest ściśle monitorowanym wskaźnikiem branżowym – spadła o 1,5% w kwartale zakończonym 26 maja br. Poczta nowojorska zgłoszone. Zdaniem Darden, spółki-matki sieci, nie spełniło to oczekiwań Wall Street dotyczących sprzedaży mieszkań.

W zeszłym tygodniu podczas rozmowy telefonicznej z analitykami dotyczącej wyników dyrektorzy Darden obwiniali spadek sprzedaży stresem finansowym wśród mniej zamożnych klientów, którzy w dalszym ciągu zmagają się z inflacją cen żywności.

„Konsumenci są generalnie zaniepokojeni inflacją, a coraz bardziej martwią się rynkiem pracy” – powiedział podczas rozmowy dyrektor naczelny Rick Cardenas. Post.

Treść artykułu

Reklama 3

Treść artykułu

Według dyrektora finansowego Raja Vennama „spadek dotyczy głównie dochodów gospodarstw domowych poniżej średniej” i dodał: „Pozostałe grupy naszych klientów (klientów) utrzymują się na stabilnym poziomie lub rosną”.

Nie powstrzymuje to jednak Darden z siedzibą w Orlando od podwyżki cen w tym roku. Cardenas stwierdziła, że ​​firma nie lubi oferować rabatów na żywność, aby przyciągnąć klientów.

Darden, który obsługuje także sieci steakhouse LongHorn, Ruth’s Chris i Capitol Grille, twierdzi, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy podniesie ceny w całej firmie średnio o 2–3%.

Pod koniec ubiegłego roku ceny menu w Olive Garden wzrosły o 1%.

Jak twierdzą dyrektorzy, nie podając szczegółów, w tym miesiącu wzrosną one ponownie.

„Nie będziemy robić niczego, by kupić wyprzedaż, nawet przy rosnących rabatach stosowanych przez naszych konkurentów” – stwierdziła Cardenas. „Koncentrujemy się na rentownym wzroście sprzedaży”.

Reklama 4

Treść artykułu

Darden szacuje, że wzrost sprzedaży w tych samych sklepach w roku finansowym 2025 wzrośnie o 1–2%, a ruch klientów wzrośnie w tym roku wraz ze spadkiem inflacji.

„W zeszłym roku mieliśmy trochę za wysoką marżę zysku” – powiedział Vennam. „Był wiodący w branży i rozmawialiśmy o obniżeniu cen” w tym roku.

Polecane przez redakcję

To drugi kwartał z rzędu, w którym sprzedaż w tym samym sklepie w Olive Garden spadła. W poprzednim kwartale odnotowano spadek o 1,8%.

Inne duże sieci restauracji, w tym Applebee’s, Cracker Barrel i McDonald’s, przypisują spowolnienie sprzedaży konsumentom o niższych dochodach, którzy wydają mniej w restauracjach.

Darden powiedział, że LongHorn Steakhouse wyprzedzi Olive Garden jako sieć o najlepszych wynikach w portfolio firmy.

Przyjazny dla budżetu kotlet house był jedyną marką, która odnotowała wzrost sprzedaży, odnotowując w tym kwartale 4% wzrost sprzedaży w sklepie w tym samym kwartale.

POLECANE WIDEO

Ładowanie...

Przepraszamy, ale nie udało się załadować tego filmu.

Treść artykułu



Source link