Home Świat Rząd Abia mówi menedżerom LG, aby przestrzegali należytej procedury zarządzania funduszami rady

Rząd Abia mówi menedżerom LG, aby przestrzegali należytej procedury zarządzania funduszami rady

10
0


Rząd stanu Abia nakazał szefom służb i innym kluczowym urzędnikom odpowiedzialnym za zarządzanie finansami samorządu lokalnego przestrzeganie wszystkich procedur określonych w memorandach finansowych, ustawie o odpowiedzialności fiskalnej, ustawie o zamówieniach publicznych stanu oraz innych obowiązujących przepisach i regulacjach finansowych w celu zapobiegania wszelkim formom niewłaściwego wykorzystania funduszy, które mogłyby mieć charakter korupcyjny.

Inż. Ikechukwu Emetu, zastępca gubernatora, który reprezentował gubernatora Alexa Ottiego przy tej okazji, udzielił porady w środę podczas 3-dniowego seminarium/warsztatu dla kierowników finansowych samorządu lokalnego zorganizowanego przez Samuk Media Life Ventures we współpracy z Local Government Service Commission w Bishop Anthony Nwedo Pastoral Centre w Umuahia.

„W związku z trwającą transformacją i reformami w Państwowej Służbie Publicznej, z którymi poradzić sobie może tylko lepsza kadra, Gubernator położył duży nacisk na szkolenie i przekwalifikowanie kadry, aby zapewnić większą wydajność i osiągnąć wydajność we wszystkich aspektach Państwowej Służby, w tym w Samorządzie Lokalnym”, stwierdził zastępca gubernatora Emetu.

Wyraził uznanie dla Komisji ds. Służby Władzy Lokalnej za wierne wypełnianie jednego ze swoich podstawowych zadań, jakim jest poprawa rozwoju kadr w zakresie Służby Władzy Lokalnej w stanie, co jest wizją administracji gubernatora Ottiego.

Wezwał uczestników, aby uczynili odpowiedzialność i przejrzystość swoimi dewizami, zgodnie z zasadami zarządzania finansami gubernatora stanu, który wielokrotnie powtarzał, że wszyscy dyrektorzy finansowi rządu stanowego i lokalnego muszą ponosić odpowiedzialność za swoje działania lub zaniechania.

Wcześniej w swoim wystąpieniu stała sekretarz Komisji ds. Służby Władzy Lokalnej, księżniczka Ezinne Judith Ngwakwe, powiedziała, że ​​Komisja dostosowała seminarium w taki sposób, aby zapewnić objęcie nim wszystkich warstw personelu i umożliwić optymalne wykonywanie służby.

„Przeprowadziliśmy pracowników przez proces wdrażania zasad służby publicznej, administracji samorządowej i zrównoważonego rozwoju społeczności, zmiany w funkcjonowaniu Komisji ds. Służby Władz Lokalnych za pomocą procesów administracyjnych, procedur, skutecznej komunikacji i etycznego postępowania: skutecznych technik kontroli wynagrodzeń i oszustw elektronicznych: stosowania należytego procesu, odpowiedzialności i przeciwdziałania korupcji w samorządzie lokalnym, między innymi”.

Podziękowała gubernatorowi Ottiemu za podniesienie i doskonalenie umiejętności personelu Komisji poprzez szkolenia w miejscu pracy i zapewniła, że ​​korzyści płynące z tych warsztatów nie pozostaną niezauważone.



Source link