Home Świat Rząd Forda zdecydowanie powinien wprowadzić ograniczenia dotyczące ścieżek rowerowych.

Rząd Forda zdecydowanie powinien wprowadzić ograniczenia dotyczące ścieżek rowerowych.

8
0


Rozszerzanie ścieżek rowerowych wymknęło się spod kontroli i trzeba coś zrobić, żeby temu zapobiec.

Otrzymuj najnowsze informacje od Briana Lilleya prosto do swojej skrzynki odbiorczej

Treść artykułu

Czy Doug Ford zamierza interweniować i powiedzieć władzom miejskim, że nie mogą zastępować pasów ruchu dla samochodów ścieżkami rowerowymi?

Reklama 2

Treść artykułu

Wszyscy powinniśmy mieć taką nadzieję!

W artykule CBC podano wiadomość, że rząd Forda rozważa zmiany legislacyjne, które ograniczyłyby możliwość rozbudowy ścieżek rowerowych przez gminy. Oryginalny artykuł CBC zawierał określenia takie jak zakaz ścieżek rowerowych i twierdził, że miasta i miasteczka nie będą mogły tworzyć ścieżek rowerowych tam, gdzie obecnie jeżdżą samochody.

CBC przedstawiła propozycję w bardzo negatywnym świetle.

CBC natychmiast zwróciło się do „ekspertów”, którzy oczywiście wszyscy widzą rzeczy tak samo jak oni i nazwali ten pomysł „ekstremalnym” i „błędnym”. Jeśli chodzi o kwestie takie jak ścieżki rowerowe, nie ma czegoś takiego jak „za dużo” dla CBC – jest po prostu za dużo dróg, za dużo miejsc parkingowych i za dużo samochodów.

Polecane przez Editorial

Treść artykułu

Reklama 3

Treść artykułu

Oficjalnie rząd nie wypowiadał się zbyt wiele na temat tej historii ani na temat zamiaru zastąpienia pasów ruchu dla samochodów ścieżkami rowerowymi.

„Badamy wiele propozycji dotyczących zarządzania zatorami drogowymi” – powiedział minister transportu Prabmeet Sarkaria, zapytany o tę kwestię na konferencji prasowej w piątek.

Za kulisami doradcy polityczni Forda najpierw próbowali zbagatelizować propozycję. Twierdzili, że ten wyciek projektu propozycji do CBC poszedł dalej, niż byli gotowi.

Pomysł, będący obecnie częścią projektu ustawy omnibus, który zostanie przedstawiony parlamentowi, gdy wznowi obrady 21 października, polega na tym, że gminy będą musiały uzasadnić zmianę pasów dla samochodów na ścieżki rowerowe. Nie podając szczegółów, zespół Forda powiedział, że będzie wymóg przedstawienia danych i potrzeba takich zmian jako sposobu na ograniczenie entuzjazmu wobec ścieżek rowerowych w radach gminnych w całej prowincji.

Reklama 4

Treść artykułu

W miarę upływu dnia zespół Forda zdał sobie sprawę, że może mieć politycznego zwycięzcę, jeśli przedstawi silniejsze stanowisko. Teraz to silniejsze stanowisko jest brane pod uwagę.

Załadunek...

Przepraszamy, ale nie udało się załadować tego filmu.

Ograniczenie tego, kiedy i gdzie pasy dla samochodów mogą być zamieniane na pasy rowerowe, nie będzie popularne wśród klasy urbanistów. Ten ruch spotka się z wieloma krytykami wśród polityków miejskich i członków mediów, którzy zajmują się sprawami miejskimi, ale będzie bardzo popularny wśród wyborców z całego spektrum politycznego.

Niezależnie od tego, czy chodzi o Toronto, Ottawę, Hamilton, Londyn czy inne miejsce w prowincji, najczęściej spotykanym problemem w każdym mieście przyzwoitej wielkości jest ogromny ruch uliczny.

Rady i urbaniści prowadzą wielką wojnę z samochodem. Wydaje się, że są zdeterminowani, aby zapewnić, że jazda samochodem stanie się nie do zniesienia do tego stopnia, że ​​ludzie z frustracji zrezygnują.

Reklama 5

Treść artykułu

Nie ma tu buntu przeciwko istnieniu ścieżek rowerowych, ale raczej przeciwko samym ścieżkom rowerowym.

Słyszę to ciągle, że ludzie popierają ścieżki rowerowe tam, gdzie mają sens, ale teraz są umieszczane tam, gdzie nie mają sensu. Na przykład w Toronto kilka lat temu doszło do kompromisu, aby umieścić ścieżki rowerowe na Yonge St., na północ od Bloor St., zamiast na Avenue Rd.

Załadunek...

Przepraszamy, ale nie udało się załadować tego filmu.

Ścieżki rowerowe zwęziły ulicę Yonge do jednego pasa w każdym kierunku, spowodowały korki i sprawiły, że przejazd pojazdów uprzywilejowanych stał się w najlepszym przypadku niepewny.

Teraz rada miasta zatwierdziła ponad 100 km dodatkowych ścieżek rowerowych, w tym umieszczenie ich na Avenue Rd., obszarze, na którym głosowano przeciwko ich powstaniu w przeszłości. Ścieżki rowerowe nie są już tylko zaludniane na ulicach śródmieścia, gdzie mogłyby mieć sens, ale teraz są na przedmieściach, gdzie niewiele osób z nich korzysta.

Cały problem ścieżek rowerowych wymknął się spod kontroli.

Gdyby rząd Forda wydał przepisy ograniczające niekontrolowaną ekspansję ścieżek rowerowych, ograniczające je do obszarów, w których mają sens, byłoby to niezwykle popularne politycznie. Rady nie słuchają swoich obywateli, słuchają dobrze zorganizowanego lobby rowerowego i ignorują lub demonizują każdego, kto prowadzi samochód.

To musi się zmienić, więc miejmy nadzieję, że Ford podejmie właściwą decyzję.

blilley@postmedia.com

Treść artykułu



Source link