Home Świat Trzy, na które warto zwrócić uwagę, jeden, którego należy unikać w NASCAR...

Trzy, na które warto zwrócić uwagę, jeden, którego należy unikać w NASCAR w Watkins Glen

12
0


Seria NASCAR Cup Series odbędzie się w tę niedzielę na krętych drogach północnej części stanu Nowy Jork na Go Bowling at The Glen w Watkins Glen International. To drugi wyścig 10-tygodniowych play-offów i pierwszy raz, kiedy WGI organizuje wyścig play-offów.

W zeszłym roku William Byron zdominował wydarzenie, w którym była tylko jedna żółta flaga, ponieważ NASCAR wyeliminował ostrzeżenia o etapach. W tym roku tak nie będzie, a strategia będzie priorytetem. Mając to na uwadze, oto trzech kierowców, których warto obserwować — faworyta, pretendenta i czarnego konia — w niedzielnej akcji, a także jeden kierowca, którego należy unikać.

Ulubiony: Chase Elliott (+800, według DraftKings (stan na piątkowe popołudnie)

Elliott nie wygrał na torze drogowym od 2021 roku, ale to się w pewnym momencie zmieni, a Watkins Glen jest jego najlepszym torem w harmonogramie. Poza zeszłorocznym wyścigiem, kiedy szef ekipy Elliota, Alan Gustafson, wyrzucił go z paliwa na torze, walczył o zwycięstwo co roku od 2018 roku. Obejmuje to dwa zwycięstwa z rzędu w 2018 i 2019 roku oraz drugie miejsce w 2021 roku, a także prowadził podczas ostatniego restartu w 2022 roku (NASCAR nie ścigał się na Glen w 2020 roku).

Kursy Elliota są na czwartym miejscu z +800. To okazja dla kierowcy, którego można łatwo uznać za faworyta i który będzie chciał się wypowiedzieć, próbując umocnić swoją pozycję w walce o tytuł. Postaw swoje pieniądze na maszynę nr 9 w ten weekend.

Pretendent: Michael McDowell (+1600)

Szukasz kierowcy spoza play-offów, który zepsuje imprezę w tym tygodniu? Popularnymi typami będą duet specjalistów od wyścigów drogowych Kaulig Racing, Shane van Gisbergen i AJ Allmendinger, ale może to być również McDowell, który prowadził dwucyfrową liczbą okrążeń w każdym z dwóch ostatnich wyjazdów do Glen. W zeszłym sezonie startował z trzeciego miejsca i wydawało się, że ma samochód, który można pokonać, zanim problemy z elektrycznością pokrzyżowały mu plany.

Kursy McDowella +1600 są tylko na 10. miejscu, tak samo jak Kyle Busch i tylko nieznacznie powyżej Denny’ego Hamlina. Dla kierowcy z dwoma miejscami w pierwszej piątce na torach drogowych w 2024 r. powinien być znacznie przed tym przedziałem, więc skorzystaj z tej okazji, póki możesz.

Czarny koń: Alex Bowman (+3000)

Zgadnij, który kierowca ma zdobył najwięcej punktów kogokolwiek w Cup Series na torach drogowych w tym sezonie? Teraz zgadnij jeszcze raz, ponieważ twój pierwszy typ prawdopodobnie nie był poprawny: Bowman. To tylko próbka trzech wyścigów, jasne, ale wśród tych wyścigów jest zwycięstwo na Chicago Street Course, ostatni raz, kiedy Cup Series skręciło zarówno w lewo, jak i w prawo.

Bowman to niesamowicie niestabilny kierowca, ale ten impet wydaje się teraz rosnąć, ponieważ chce powtórzyć sukces z poprzedniego tygodnia w Atlancie, zajmując miejsce w pierwszej piątce. Jednak bukmacherzy zdają się go przeoczyć, dając mu kurs +3000, który jest taki sam jak kurs Juana Pablo Montoyi, kierowcy, który nie był w samochodzie Pucharu od 10 lat. Bowman może być najlepszą opcją w tym tygodniu.

Unikaj: Shane’a van Gisbergena (+500)

Okej, rozumiemy, ten facet jest dobry na torach drogowych. Ale przyhamujmy. +500? Remis z Kyle’em Larsonem na najlepsze kursy w całym polu? Wydaje się to bardzo hojne dla kierowcy, który nigdy wcześniej nie ścigał się na tym torze i który nie był wielkim zagrożeniem w swoich poprzednich startach w Pucharze na prawdziwych torach drogowych (Chicago Street Course jest tutaj klasyfikowane jako osobne zwierzę).

van Gisbergen wygrał trzy ostatnie wyścigi drogowe w serii Xfinity i z pewnością będzie zagrożeniem, aby wygrać je po raz czwarty z rzędu w sobotę. Jednak jego status faworyta w wyścigu o Puchar wydaje się być związany wyłącznie z jego zwycięstwem w Chicago w zeszłym sezonie, które było (dosłownie) idealną burzą dla niego, ponieważ ścigał się w mokrych warunkach na torze, który był zupełnie nowy dla całej stawki. Nie daj się nabrać na SVG.





Source link