Home Świat Wadliwe sygnalizacje na torach kolejowych spowodowały, że w ciągu ostatnich pięciu lat...

Wadliwe sygnalizacje na torach kolejowych spowodowały, że w ciągu ostatnich pięciu lat pasażerowie doświadczyli opóźnień wynoszących prawie MILION minut

19
0


|

Jak wynika z danych, w ciągu ostatnich pięciu lat pasażerowie stracili prawie milion minut z powodu opóźnień pociągów spowodowanych awariami sygnalizacji.

Pasażerowie kolei odnotowali blisko 15 000 odwołań pociągów z powodu błędów ludzkich i technicznych. W tym roku zanotowano ponad 1000 takich incydentów.

Od 2019 r. pasażerowie stracili 988 419 minut siedząc w pociągach, czekając na peronach lub unieruchomieni z powodu tych usterek – co odpowiada 686 dniom lub prawie dwóm latom opóźnień.

Zatrzymanie pociągów na czerwonym świetle może szybko skutkować opóźnieniami.

Dane, udostępnione przez Network Rail w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, ujawniają stan rozpadającej się infrastruktury kolejowej w Wielkiej Brytanii.

Użytkownicy kolei musieli zmierzyć się z prawie 15 000 odwołań z powodu błędów ludzkich i technicznych, w tym ponad 1000 w tym roku

Od 2019 r. pasażerowie stracili 988 419 minut, siedząc w pociągach, które z powodu tych awarii musiały czekać na peronach lub postojach.

Od 2019 r. pasażerowie stracili 988 419 minut, siedząc w pociągach, które z powodu tych awarii musiały czekać na peronach lub postojach.

Rzeczniczka ds. transportu Lib Dem Wera Hobhouse powiedziała: „Pasażerowie przez lata znosili niedopuszczalne opóźnienia i wygórowane ceny biletów kolejowych. Są zmuszani do płacenia wysokich kwot za usługę, której nie mogą zaufać.

„Biorąc pod uwagę tysiące awarii sygnalizacji, jest jasne, że nasza infrastruktura kolejowa nie służy pasażerom, którzy polegają na tych usługach po prostu w swoim codziennym życiu.

„Dlatego nadszedł czas, aby postawić pasażerów na pierwszym miejscu i zapewnić płynne działanie usług, aby nie musieli już cierpieć z powodu tych szkodliwych opóźnień. Pasażerowie nie powinni być również zmuszani do płacenia więcej za usługę, która po prostu nie działa”.

Partia wzywa teraz do natychmiastowego zamrożenia cen biletów kolejowych. Pasażerowie zmarnowali już prawie 40 000 minut czekając na opóźnione pociągi w tym roku i stanęli w obliczu ponad 1000 awarii sygnalizacji.

A w ostatnim roku obrotowym pasażerowie doświadczyli 190 000 minut opóźnień spowodowanych awariami.

Ciągłe przerwy w podróżach pasażerów są wynikiem 37 000 awarii sygnalizacji, które miały miejsce od 2018/19 r.

Pasażerowie zmarnowali w tym roku prawie 40 000 minut czekając na opóźnione pociągi i musieli zmierzyć się z ponad tysiącem awarii sygnalizacji świetlnej

Pasażerowie zmarnowali w tym roku prawie 40 000 minut czekając na opóźnione pociągi i musieli zmierzyć się z ponad tysiącem awarii sygnalizacji świetlnej

W wyniku tych awarii odwołano prawie 15 000 podróży, z czego 10 078 odwołano częściowo, a 4266 łącznie.

Sekretarz transportu Louise Haigh zobowiązała się do powołania nowej niezależnej instytucji, Great British Railways, w celu ujednolicenia sieci i zapewnienia pasażerom lepszych usług.

Rzecznik Departamentu Transportu powiedział: „Wiemy, że nasze koleje nie nadają się do pełnienia swojej funkcji, dlatego podejmujemy się największej reformy od pokolenia, przekazując pasażerski transport kolejowy w ręce publiczne.

„Publiczne Great British Railways położy kres wieloletnim marnotrawstwom i fragmentacji – łącząc tory i pociągi, aby zaoferować pasażerom bardziej niezawodne, lepszej jakości usługi oraz prostsze bilety i opłaty”.