Home Technologia DJI dalej dywersyfikuje drony dzięki systemowi napędowemu Avinox E-Bike

DJI dalej dywersyfikuje drony dzięki systemowi napędowemu Avinox E-Bike

67
0


W związku z wprowadzeniem przez Stany Zjednoczone zakazu używania niezwykle popularnych dronów najprawdopodobniej nieDJI rozszerzyło swoją działalność o produkty, na które nie będzie miała wpływu Prawo PCC dotyczące dronówtakie jak baterie zapasowe. Teraz firma wkracza na arenę e-rowerów z systemem napędowym Avinox, który będzie rywalizował z takimi markami jak Bosch, Bafang, Shimano i SRAM.

System Avinox obiecuje stosunkowo lekką wagę 2,52 kg (5,6 funta) (5,39 kg łącznie z akumulatorami), oferując jednocześnie do 105 Nm (850 W) maksymalnego momentu obrotowego/mocy i opcje akumulatorów 600 Wh lub 800 Wh. Wykorzystuje technologię szybkiego ładowania GaN 3x, dzięki czemu akumulator 800 Wh można naładować od 0 do 75 procent w ciągu 1,5 godziny. Zestaw przekładni planetarnych i polimerowych pozwala na równowagę między rozmiarem, wagą i mocą, a także cichą jazdę, według DJI.

System oferuje cztery standardowe tryby wspomagania jazdy: Auto, Eco Trail i Turbo, a także tryb Boost zapewniający dodatkową moc w razie potrzeby. Tryb Auto wykorzystuje to, co DJI nazywa „fuzją wielu czujników”, aby stale dostosowywać wspomaganie na podstawie oporu pedałowania.

Avinox obejmuje dwucalowy kolorowy ekran dotykowy OLED do sterowania trybami wspomagania i wyświetlania istotnych informacji. Umożliwia on rowerzystom podłączenie smartfonów w celu uzyskania dostępu do funkcji, takich jak bezpieczeństwo, rejestrowanie danych, udostępnianie oraz status/lokalizacja roweru w czasie rzeczywistym. Możesz również użyć aplikacji, aby uzyskać dostęp do poziomów wspomagania i parametrów oraz je dostosować.

Na koniec, jest wyposażony w dwa bezprzewodowe kontrolery z łącznością Bluetooth, co zapewnia „bezproblemową konfigurację kierownicy”, napisała firma. System Avinox wydaje się być na szczycie specyfikacji niektóre popularne systemy od firm Bosch, Shimano, Brose i innych dzięki niższej wadze, większemu momentowi obrotowemu i akumulatorom o większej pojemności.

Najpierw pojawi się z nową marką rowerów o nazwie Amflow, która wprowadza na rynek nowy model PL ważący 42 funty (19,2 kg) — najtańszy model dla elektrycznych rowerów górskich (eMTB). Amflow PL obejmuje również ramę z czteropunktowym połączeniem i „nowoczesną geometrię”, tylny amortyzator dostrojony przez FOX i tylną przerzutkę SRAM.

Nie podano jeszcze cen ani systemu napędowego Avinox Drive System firmy DJI, ani roweru górskiego Amflow, ale oczekuje się, że ten drugi pojawi się w czwartym kwartale 2024 r. „u autoryzowanych dealerów m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Australii” — poinformowała firma.