Home Technologia DJI jeszcze bardziej poszerza ofertę dronów, wprowadzając system napędowy roweru elektrycznego Avinox

DJI jeszcze bardziej poszerza ofertę dronów, wprowadzając system napędowy roweru elektrycznego Avinox

5
0


Wraz z zakazem używania niezwykle popularnych dronów w USA bardziej prawdopodobne niż nieDJI dywersyfikuje swoją działalność, wprowadzając produkty, na które nie będzie miała wpływu Ustawa o przeciwdziałaniu dronom Komunistycznej Partii Chintak jak baterie zapasoweTeraz firma wkracza na arenę rowerów elektrycznych z systemem napędowym Avinox, który będzie konkurował z takimi markami jak Bosch, Bafang, Shimano i SRAM.

System Avinox obiecuje stosunkowo lekką wagę 2,52 kg (5,6 funta) (5,39 kg łącznie z bateriami), oferując jednocześnie do 105 Nm (850 W) szczytowego momentu obrotowego/mocy i opcje baterii 600 Wh lub 800 Wh. Wykorzystuje technologię szybkiego ładowania GaN 3x, więc baterię 800 Wh można naładować od 0 do 75 procent w ciągu 1,5 godziny. Zestaw przekładni planetarnych i polimerowych pozwala na równowagę wielkości, wagi i mocy wyjściowej, a także cichą jazdę, zgodnie z DJI.

System oferuje cztery standardowe tryby wspomagania jazdy: Auto, Eco Trail i Turbo, a także tryb Boost zapewniający dodatkową moc w razie potrzeby. Tryb Auto wykorzystuje to, co DJI nazywa „fuzją wielu czujników”, aby stale dostosowywać wspomaganie na podstawie oporu jazdy.

Avinox obejmuje dwucalowy kolorowy ekran dotykowy OLED do sterowania trybami wspomagania i wyświetlania istotnych informacji. Umożliwia rowerzystom podłączenie smartfonów w celu uzyskania dostępu do funkcji, takich jak bezpieczeństwo, rejestrowanie danych, udostępnianie i status/lokalizacja roweru w czasie rzeczywistym. Możesz również użyć aplikacji, aby uzyskać dostęp do poziomów wspomagania i parametrów oraz je dostosować.

Wreszcie, jest wyposażony w dwa kontrolery bezprzewodowe z łącznością Bluetooth, co zapewnia „ustawienie kierownicy bez bałaganu”, napisała firma. System Avinox wydaje się przewyższać specyfikację niektóre popularne systemy od Bosch, Shimano, Brose i innych dzięki niższej wadze, większemu momentowi obrotowemu i akumulatorom o większej pojemności.

Najpierw pojawi się z nową marką rowerów o nazwie Amflow, która wprowadza na rynek nowy model PL o wadze 19,2 kg (42 funty) — w dolnej części dla elektrycznych rowerów górskich (eMTB). Amflow PL obejmuje również czteropunktową strukturę połączeń i „nowoczesną geometrię”, tylny amortyzator współstrojony z FOX i tylną przerzutkę SRAM.

Jeśli chodzi o zakaz USA dotyczący dronów DJI, ustawa Countering CCP Drones Act została uchwalona przez Kongres jako część ustawy National Defense Authorization Act. Teraz jest ustawione do przejrzenia przez Senat i jeśli zostanie zatwierdzona, prawdopodobnie zostanie podpisana przez prezydenta Bidena. W artykule kontrargumentacyjnym DJI napisał: „Ten akt szkodzi nie tylko DJI, ale także szerokiemu ekosystemowi operatorów, przedsiębiorstw i agencji bezpieczeństwa publicznego, które polegają na ich technologiach, aby prowadzić bezpieczne i wydajne operacje”.

System DJI Avinox Drive będzie sprzedawany wyłącznie producentom, więc nie ma jeszcze ceny detalicznej. Amflow eMTB nie ma jeszcze dokładnej ceny, ale będzie sprzedawany w Europie za kwotę od 7000 do 12 000 euro (od 7500 do 12 850 dolarów). Ma zostać wydany w czwartym kwartale 2024 r. „między innymi za pośrednictwem autoryzowanych dealerów w Niemczech, Wielkiej Brytanii i Australii” — poinformowała firma.



Source link