Donald Glover poszedł w jego ślady Metoda Człowiekapodążając śladami , co wzbudziło wśród fanów porównania do influencera Jordana Howletta.
W sobotę (6 lipca) aktor i raper przejęli stronę Howletta na Instagramie, kopiując niektóre z manier influencera. Następnie obaj zaczęli trochę rozmawiać o swoich identycznych strojach i podobieństwach, które fani zauważyli w niektórych poprzednich postach Howletta.
Przemycili nawet szybki żart na temat popularnego już momentu, w którym prowadząca galę rozdania nagród BET, Taraji P. Henson, pomyliła Howletta z innym miłośnikiem jedzenia, Keithem Lee.
Sprawdź poniżej tę sprytną wymianę zdań.
Method Man i influencer Jordan Howlett żartowali na temat swojego potencjalnego pokrewieństwa, po tym jak fani zaczęli zwracać uwagę na ich podobieństwo.
W opublikowanym w lutym filmie na Instagramie para pojawiła się razem, aby podkreślić swoje podobieństwo.
Howlett, który z bezdomnego stał się viralową sensacją na TikToku, rozpoczął klip słowami: „W jednym artykule napisano, że starszy brat Method Mana dzieli się tajnymi przepisami. Po pierwsze, nie jesteśmy spokrewnieni. A ludzie nie wierzą mi za każdym razem, gdy to mówię, więc w tym momencie przyprowadziłem tu Method Mana, żeby mógł ci powiedzieć, że nie jesteśmy spokrewnieni”.
Legenda Wu-Tang Clan wkracza na scenę w podobnym stroju jak Howlett. mówi: „Choć wyglądamy trochę podobnie, on wygląda jak bardziej zestresowana wersja mnie. Nie ma między nami żadnego pokrewieństwa”.
Następnie obaj rozmawiają trochę o swoich podobnych strojach, po czym Howlett postanawia raz na zawsze zdementować plotki, mówiąc: „Nie możemy być spokrewnieni, ale nie potrafię występować na tak wysokim poziomie jak on i nie ma tajnej książki z przepisami, tak jak ja”.
Method Man ujawnia, że w rzeczywistości posiada tajną książkę z przepisami, po czym w zabawny sposób odczytuje przepis na szalony chleb Małego Cezara, naśladuje maniery Howletta i wprowadza influencera w zakłopotanie.
Od momentu opublikowania klipu 18 godzin temu, został on wyświetlony prawie dziewięć milionów razy na Instagramie i prawie cztery miliony razy na TikToku.