Home Technologia Google pozwoli Ci spersonalizować Bliźnięta na wzór Twojej ulubionej gwiazdy

Google pozwoli Ci spersonalizować Bliźnięta na wzór Twojej ulubionej gwiazdy

9
0


Zdjęcie: Lorenzo Di Cola/NurZdjęcie: Getty Images (Zdjęcia Getty’ego)

Czy byłbyś bardziej skłonny do korzystania z Gemini Google, gdybyś mógł nadać mu osobowość, w której czujesz się dobrze? Informacja donosi, że gigant wyszukiwarek pracuje nad koncepcją, w której chatbot Gemini może być wzorowany na stylu znanej gwiazdy lub dostrojony w inny sposób, aby reagował bardziej uprzejmie i osobiście.

Według jednej z dwóch osób, z którymi przeprowadzono wywiad na potrzeby raportu, Google wewnętrznie omawiało uruchomienie spersonalizowanych chatbotów już w tym roku. To część większego wysiłku, aby uczynić funkcje AI strawnymi.

Sztuczna inteligencja Gemini firmy Google uruchomi chatbota. Osobistości będą prawdopodobnie pochodzić z YouTube, innej firmy Google, która zarabia duże pieniądze. Nie ma żadnych szczegółów na temat tego, do kogo zwrócono się w sprawie projektu, ale Google rozważał włączenie popularnych twórców do zespołu. Wyobraź sobie ulubionego twórcę jako asystenta chatbota. Mamy nadzieję, że wzmianka o „partnerstwie” oznacza, że ​​Google będzie weryfikować twórców, zanim zacznie dalej wykorzystywać ich jako chatboty.

Firma Google oddelegowała do projektu w pełnym wymiarze godzin około dziesięciu pracowników Google Labs. Wszystkie są prowadzone przez Ryana Germickawieloletni projektant firmy i były zarządca Google Doodles. Spersonalizowany chatbot prawdopodobnie będzie funkcją Laboratorium, zanim zostanie udostępniony.

Google odmówił wydania oświadczenia placówce, potwierdził jednak, że w Google Labs firma eksperymentuje „z przyszłymi pomysłami na produkty AI”.

Trudno nie wyobrazić sobie, że Google będzie pracować nad personifikacją swojego chatbota, zwłaszcza po dość chłodnym przyjęciu jego uruchomienia. Character.AI i Meta oferują podobne chatboty przekazujące osobowość w swoich produktach. Niezbyt przyciągają użytkowników, ale tak zwane osobowości nadają technologii przystępny blask, co do którego konsumenci mają wątpliwości.



Source link