Home Technologia Konkurent serwisu streamingowego Netflix, Tubi, powiększa ofertę o ponad 20 000 tytułów

Konkurent serwisu streamingowego Netflix, Tubi, powiększa ofertę o ponad 20 000 tytułów

22
0


Serwis streamingowy Tubi, w którym znajdują się reklamy, udostępnia w Wielkiej Brytanii swoją bibliotekę zawierającą ponad 20 000 tytułów.

Po udanym uruchomieniu w USA i Kanadzie, gdzie zyskał 80 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie, Tubi przybywa teraz do Wielkiej Brytanii. Ta usługa strumieniowa z reklamami może pochwalić się biblioteką ponad 20 000 filmów i programów telewizyjnych do oglądania na żądanie, przyćmiewając ofertę Netflixa, która obejmuje ponad 17 000.

Choć Tubi ma mniej niż połowę aktywnych użytkowników Netflixa miesięcznie, to może się to zmienić. Tubi jest darmowy w użyciu, generując przychody z reklam, a nie opłat abonamentowych. Nawiązał współpracę z wieloma nadawcami i studiami, w tym Disney, Lionsgate, NBCUniversal i Sony Pictures Entertainment, aby wprowadzić na platformę główne tytuły i tworzyć własne oryginalne treści.

Czym jest Tubi TV?

W czasie, gdy inne serwisy streamingowe, takie jak Netflix, Disney+ i Prime Video, podnoszą ceny, Tubi zmobilizowało użytkowników, pozostając darmowym i obiecując „niskie obciążenie reklamami”. Tubi zostanie uruchomiony w Wielkiej Brytanii w poniedziałek 15 lipca i powita na platformie kilka klasycznych brytyjskich filmów, aby uczcić tę okazję. Istnieją również inne specjalistyczne tytuły, w tym filmy Bollywood i Nollywood oraz Arthouse Cinema.

Platforma ta zajmuje się już produkcją kilku brytyjskich programów telewizyjnych, m.in. Doctor Who, Line of Duty i innych programów BBC i ITV. Oczekuje się, że partnerstwa te będą kontynuowane w przyszłości.

„W czasach, gdy tradycyjne programy wydają się jednorodne, a znalezienie czegoś do obejrzenia staje się uciążliwym obowiązkiem, Tubi skutecznie dostarcza rozrywki wykraczającej poza monokulturę, oferując treści, które trafiają do zróżnicowanych i pełnych pasji grup fanów” — powiedział David Salmon, dyrektor generalny Tubi International. T3.

„Wierzymy, że możemy stworzyć niezwykle szeroką i ambitną kulturowo ofertę, która ponownie przyciągnie uwagę brytyjskiej publiczności i sprawi, że czerpanie przyjemności z doskonałej rozrywki z całego świata stanie się łatwe i przyjemne”.

Aplikacja będzie dostępna na systemy iOS i Android, w wersji internetowej, a docelowo także na głównych platformach smart TV.

Obraz wyróżniony: Tubi