Home Technologia McDonald’s wstrzymuje zamawianie głosowe typu drive-thru dzięki technologii AI

McDonald’s wstrzymuje zamawianie głosowe typu drive-thru dzięki technologii AI

8
0


zakończył dwuletni proces. Firma testowała technologię w ponad 100 swoich restauracjach, ale do końca lipca usunie te systemy ze wszystkich lokalizacji, co oznacza, że ​​klienci ponownie będą mogli składać zamówienia za pośrednictwem człowieka, a nie komputera.

W ramach tej decyzji McDonald’s kończy współpracę z IBM w zakresie automatycznego przyjmowania zamówień (AOT). Jednakże McDonald’s może rozważać współpracę z innymi potencjalnymi partnerami przy przyszłych działaniach AOT.

„Chociaż dotychczas odnieśliśmy sukces, uważamy, że istnieje możliwość szerszego zbadania rozwiązań w zakresie zamówień głosowych” – powiedział Mason Smoot, dyrektor amerykańskich restauracji McDonald’s, w e-mailu do franczyzobiorców uzyskanym dzięki reklamie. (jak zauważył ). Smoot dodał, że firma rozpatrzy inne opcje i „do końca roku podejmie świadomą decyzję co do przyszłego rozwiązania do zamawiania głosowego”, zauważając, że „IBM dał nam pewność, że rozwiązanie do zamawiania głosowego typu „drive-thru” spełni część przyszłość naszej restauracji.”

Diss z McDonalda Biznes restauracyjny że celem testu było ustalenie, czy AOT może przyspieszyć obsługę i usprawnić operacje. Automatyzując zamówienia typu drive-thru, firmy mają nadzieję wyeliminować potrzebę ich wypełniania przez pracownika i zmniejszyć liczbę pracowników potrzebnych do prowadzenia restauracji lub przenieść zasoby do innych obszarów działalności.

IBM będzie nadal zasilał inne systemy McDonald’s i prowadzi rozmowy z innymi sieciami fast foodów na temat wykorzystania swojej technologii AOT. Firmy takie jak Hardee’s, Carl’s Jr., Krystal, Wendy’s, Dunkin i Taco Johns już testują lub wykorzystują tę technologię w swoich lokalizacjach typu drive-thru.

Link źródłowy