Home Technologia Pierwsze dodatki do nowej edycji Dungeons & Dragons to więcej lochów i...

Pierwsze dodatki do nowej edycji Dungeons & Dragons to więcej lochów i więcej smoków

12
0


Miejmy nadzieję, że przy okazji premiery nowego wydania Lochy i Smoki—w ciągu roku świętując 50 lat Lochy i Smokinawet — Wizards of the Coast czułoby się komfortowo z liczbą lochów i smoków dostępnych dla graczy. A jednak jesteśmy tutaj, z kolejnymi lochami i smokami, które mają nadejść.

Gorąco z jego najnowszy powrótdzisiaj Wizards of the Coast ujawniło swoje plany na przyszły rok D&D suplementy, po tym jak ostatni z nowych podstawowych podręczników, Monster Manual, ukaże się na początku 2025 r. W przyszłym roku ukażą się cztery nowe główne wydania Lochy i Smokitrzy podręczniki źródłowe i zupełnie nowy zestaw startowy, który zastąpi obecną wersję pudełkową, która będzie zawierać nową przygodę dla graczy na pokładzie i ma zostać wydana jesienią 2025 r. Wszystko rozpocznie się najpierw latem od antologii o tematyce smoków, zbioru wiedzy o niezliczone rodzaje smoków Przez cały czas D&D multiwersum, a także 10 nowych przygód, których tematem jest spotkanie, cóż, smoków w lochach. Gdzie indziej mogłyby być?

Później w 2025 roku Wizards wyda kolejną duologię książek opartych na D&Dnajpopularniejszym ustawieniem kampanii, Forgotten Realms. W Player Guide znajdą się nowe podklasy, wyczyny, tła, frakcje i zaklęcia, które gracze będą mogli wykorzystać do tworzenia swoich postaci, podczas gdy Adventure Guide będzie pełnić funkcję księgi wiedzy dla mistrzów lochów, którzy będą mogli planować i budować kampanie. To, czy dodadzą smoki do lochów, będzie zależało wyłącznie od ich woli. Prawdopodobnie, jako Wizards już wcześniej stwierdziłwszelkie zaktualizowane podklasy zawarte w nowym materiale, które wcześniej miały wersje piątej edycji, zostaną zastąpione nową wersją edycji tutaj. Ale biorąc pod uwagę zeszłotygodniowe kontrowersje dotyczące tego, jak D&D Poza będzie obsługiwać graczy mających dostęp do zestawów zasad z 2014 i 2024 roku, nadal będzie można uzyskać dostęp do starych wersji powracających podklas.

Krótko zapowiedziano również „Project Sigil” na rok 2025, własny wirtualny system stołowy firmy Wizards. Zainspirowany sukces Wrota Baldura 3—do tego stopnia, że ​​postacie z gry Karlach i Astarion są często obecne w demach rozgrywki Sigil jako grywalne figurki — nowy system 3D pozwoli graczom tworzyć konfigurowalne miniatury 3D dla swoich postaci, a MG zaprojektują mapy i obszary, w których będą rozgrywać się ich kampanie. Sigil wejdzie w fazę zamkniętych testów beta jesienią tego roku, a każdy Poza abonent niezależnie od tego, czy ma dostęp bezpłatny czy premium zapisać się Teraz.

Ale poza tym jest to dość oczywiste miejsce, w którym Wizards może zacząć budować nową edycję. Chociaż większość materiału z Piątej Edycji nadal można wykorzystać D&Dnowe zestawy zasad i książki, ma sens, że pierwsza fala materiałów stworzonych specjalnie dla nowych zasad będzie opierać się na znanych pomysłach i ustawieniach. Nadchodzący Dungeon Master’s Guide wraca już do Greyhawk, więc na razie dostaniemy lochy, smoki i Zapomniane Krainy w przewidywalnej przyszłości, zanim D&Dzaczyna się nowa era trochę bardziej eksploracyjne Ponownie.

Chcesz więcej wiadomości o io9? Sprawdź, kiedy spodziewać się najnowszych Podziwiać, Gwiezdne WojnyI Star Trek wydania, co dalej DC Universe w filmach i telewizjii wszystko, co musisz wiedzieć o przyszłości Doktor Who.



Source link