W Hollywood narasta wojna i nie mówimy o tym, że sztuczna inteligencja nieuchronnie nas wszystkich zabije, plagiatując plany chaosu Jokera Mroczny rycerz. Mówimy o wojnie na wiaderka popcornu.
Ostatnie ujęcie pochodzi z Wydma reżyser Denis Villeneuve w wywiadzie na czerwonym dywanie, w którym nazwał Wolverine’a i Deadpoola wiadro popcornu „przerażające” i nazwane Wydma wiadra „niezrównane”.
Villeneuve udzielił zaimprowizowanego wywiadu dla eTalkCTV, w którym reporter zapytał go o spór, jaki narósł między nim a Deadpool gwiazdę Ryana Reynoldsa nad odpowiednimi pojemnikami na popcorn. Reporter pokazał Villeneuve’owi zdjęcie Deadpoola i Wolverine’a wiadro z żółtą głową Wolverine’a i jego otwartą paszczą pełną najlepszych rzeczy Orville’a Redenbachera. Villeneuve powiedział, że nie ma nic przeciwko wiadru, ale uważa, że po prostu korzystają z jego poły płaszcza, gdy Wydma wiaderko popcornu z piaskowym robakiem podbiło Internet.
„Nie mówię, że nie podoba mi się to wiadro” – powiedział Villeneuve. „Mówię tylko, że trudno było pokonać wiadro Diuny. To było jedyne w swoim rodzaju.”
On ma rację. Wiadra z popcornem nie były nawet szaleństwem filmowym, aż do premiery Wydma 2 wiadro sandworm, pojemnik na popcorn, który wygląda jak kara za seks-zabawkę zaprojektowaną przez Pinheada z filmów Hellraiser. Zapoczątkowało to zupełnie nowy trend marketingowy dla zmagającego się z problemami przemysłu kinowego, który próbował walczyć z wygodnym naporem mediów strumieniowych. Kina i studia produkowały specjalne wiadra na inne filmy, takie jak Pogromcy duchów: Zamarznięte imperium pułapka na duchy i wiadra ECTO-1, Wonki Wiadro na kapelusze Willy’ego Wonki i Od środka na zewnątrz 2 pojemnik na rdzeń pamięci.