Home Technologia Serwery Xbox w końcu działają ponownie po kilkugodzinnej przerwie

Serwery Xbox w końcu działają ponownie po kilkugodzinnej przerwie

17
0


Użytkownicy konsoli Xbox wczoraj (2 lipca) doświadczyli poważnej przerwy w działaniu usługi, przez co wielu z nich nie mogło się zalogować, pobrać gier, a nawet grać online.

Dla graczy było to coś więcej niż tylko ponowne uruchomienie i ponowna próba, ponieważ platforma zmagała się z problemami technicznymi, które utrudniały działanie większości funkcji.

Problem zaczął się około 2 PM ET, a Downdetector odnotował szczyt 32 222 zgłoszonych problemów. Spośród nich 75% osób stwierdziło, że ma problemy z logowaniem, 21% z połączeniem z serwerem, a 4% z grą.

Na stronie ze statusem firmy pojawiło się również ostrzeżenie o następującej treści: „Możesz nie być w stanie zalogować się do swojego profilu Xbox, możesz zostać rozłączony po zalogowaniu lub mogą wystąpić inne powiązane problemy.

„Funkcje wymagające zalogowania, takie jak większość gier, aplikacji i aktywności społecznościowych, nie będą dostępne”.

O godzinie 16:10 czasu wschodniego Xbox poinformował, że dochodzenie „trwa dłużej, niż oczekiwano”, dziękując jednocześnie ludziom za cierpliwość i zgłaszanie incydentów.

Problem został rozwiązany dopiero około 21:00 czasu wschodniego, co oznacza, że ​​przestój trwał siedem godzin. Wsparcie Xbox skontaktowało się z X, aby poinformować wszystkich, że wszystkie funkcje powinny działać normalnie: „Użytkownicy nie powinni już mieć problemów z logowaniem się do Xbox Live i usług.

„Dziękujemy za cierpliwość, kontynuuj grę!”

Przyczyna awarii nie jest jeszcze znana i firma należąca do Microsoftu nie podała więcej szczegółów.

Gracze Xbox wściekli z powodu siedmiogodzinnej awarii

Chociaż zespół wsparcia technicznego regularnie dostarczał aktualizacje, nie powstrzymało to ludzi od zgłaszania się do X w celu złożenia skargi na usługę (lub jej brak!).

Jeden z użytkowników o imieniu Zach powiedział: „Mam na myśli, jak często zdarza się to raz lub dwa razy w tygodniu? Chcę odzyskać swoje pieniądze”.

Inny użytkownik poddał w wątpliwość, jak użytkownicy mogą ufać firmie: „Twoja strona ze statusem nawet nie jest aktualizowana, powiedz mi dokładnie, dlaczego powinniśmy ci zaufać i nadal cię wspierać, skoro ty nadal pokazujesz nam wyłącznie nieaktualne i żałosne aktualizacje”.

Inni prosili o jakieś gratisy z uwagi na przestoje: „Kto jeszcze uważa, że ​​powinniśmy dostać coś za darmo?”

Przedstawiony obraz: Poprzez ideogram