Home Technologia Snap testuje mniej zaśmieconą wersję swojej aplikacji

Snap testuje mniej zaśmieconą wersję swojej aplikacji

8
0


Jedną z najczęstszych krytyk Snapchata jest to, że nie jest zbyt intuicyjny i dość trudny w obsłudze dla nowego użytkownika. Osobiście nigdy się z nim nie oswoiłem i TikTok wydał mi się o wiele, wiele łatwiejszy w obsłudze. Najwyraźniej Snap zdaje sobie sprawę z problemu, ponieważ obecnie testuje „uproszczoną wersję Snapchata”. Dyrektor generalny Snap, Evan Spiegel, ujawnił istnienie eksperymentalnej aplikacji Snapchat w długi wpis na blogu omówienie wzlotów i upadków firmy w ciągu ostatnich 13 lat, a także jej najnowszych zysków i planów na przyszłość.

Uproszczona aplikacja „ma na celu poprawę dostępności i użyteczności” – napisał, dodając, że została pozytywnie przyjęta we wczesnych testach. Ponadto aplikacja może prowadzić do poprawy wydajności aplikacji i ogólnie szybszego czasu ładowania. Mimo to Spiegel powiedział, że firma „będzie rozważna i rozważna, wprowadzając zmiany tej wielkości”, pomimo odbioru aplikacji. Prawdopodobnie oznacza to, że Snap nadal dokładniej testuje aplikację i że nie zobaczymy jej w najbliższym czasie.

Oprócz ujawnienia istnienia prostszego Snapchata, Spiegel ujawnił również, że firma testuje nowe formaty reklamowe. Jeden z takich formatów, zwany Sponsored Snaps, pojawi się jako nowe Snapy w skrzynce odbiorczej czatu, obok wiadomości od znajomych. Dobra wiadomość jest taka, że ​​nie otrzymasz powiadomienia o tych reklamach Snap, a otwieranie wiadomości jest opcjonalne. Krawędź Należy jednak pamiętać, że reklamy mogą pojawiać się nad wiadomościami Twoich znajomych, jeśli nigdy ich nie otwierasz.

Firma prawdopodobnie wymyśliła nowe, potencjalnie bardziej inwazyjne umieszczanie reklam jako odpowiedź na jej powolne wyniki udziału w rynku reklam. Spiegel powiedział, że firmie udało się odwrócić dwuletni spadek wzrostu przychodów rok do roku, ale jej działalność reklamowa rośnie wolniej niż u konkurencji. Powiedział również, że rozszerzenie działalności firmy w zakresie reklamy cyfrowej jest kluczem do jej długoterminowego potencjału przychodów i że inwestorzy Snap obawiają się, że nie rośnie ona szybciej.

Źródło linku