Home Technologia Timbaland ogłasza linię butów sportowych o „wysokiej wydajności”

Timbaland ogłasza linię butów sportowych o „wysokiej wydajności”

21
0


Timbaland w ciągu ostatnich kilku lat bardzo otwarcie mówił o swojej drodze do sprawności fizycznej i o tym, jak przeniósł tę pasję do swojego życia zawodowego

Wieloplatynowy producent wypuścił limitowaną kolekcję z minimalistyczną marką obuwia Vivobarefoot. Specjalne podejście do popularnego projektu Motus Strength tej marki, buty Timbo są dostępne w czarno-złotej kolorystyce, a każda para nosi jego podpis.

Chociaż dostępnych jest tylko 1900 par butów tego typu, Timbaland ogłosił konkurs, w którym dwóch szczęśliwców otrzyma parę butów tej marki w kolorze złotym oraz wyjazd do Miami, aby potrenować z beatmakerem i jego trenerem Philem Daru.

„Moja podróż nie była samotna – twoja też nie musi taka być. Chodźmy” – napisał w podpisie do posta konkursowego.

W zeszłym miesiącu Timbaland ogłosił kolejną współpracę, która nie została najlepiej przyjęta.

Podczas konferencji na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions we Francji 19 czerwca on i Szwajcarski Beatz ogłosił, że Treści ich marki Verzuz będą udostępniane wyłącznie na platformie społecznościowej Elona Muska, X (dawniej Twitter).

„Jesteśmy niesamowicie podekscytowani, że znaleźliśmy najlepszego partnera dla Verzuz” – powiedział Ruff Ryders beatmaker powiedział. „Nie tylko cieszymy się, że Verzuz jest na X, ale też, że możemy pomóc X zbudować największą firmę rozrywkową na świecie. Chciałbym podziękować Elonowi Muskowi, Lindzie Yaccarino, Brettowi Weitzowi, Mitchellowi Smithowi i całemu zespołowi X za wiarę w wizję Verzuz. Nie możemy się doczekać, aby zabrać się do pracy”.

Timbo dodał: „Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z X, najbardziej innowacyjną platformą na świecie. Naszym celem zawsze było wprowadzenie Verzuz na świat, co teraz możemy zrobić na większą skalę niż kiedykolwiek”.

We wspólnym poście w mediach społecznościowych duet poinformował również, że planuje rozwijać na platformie nowe „firmy rozrywkowe”.

Jednak gdy Swizzy dowiedział się o krytyce, z jaką spotkał się on i jego partner — zwłaszcza za ogłoszenie tego w dniu Juneteenth — udał się na Instagram, aby spróbować uciszyć krytyków ze zdjęciami udostępnionymi dwa dni później.

Na pierwszym zdjęciu widać, jak oboje noszą gadżety stworzone na cześć partnerstwa. Nad zdjęciem, kursywą, Swizz dodał frazę: „Pokażemy ci lepiej, niż powiemy”.

W podpisie do posta powtórzył tę wypowiedź, dodając: „Błogosławieństwa dla wszystkich” i załączając serię emotikonów.

Muzyka Timbalanda dociera na Księżyc w ramach „Lunar Art Museum”

Niestety, wpis najwyraźniej nie przekonał sceptyków, wielu z nich w komentarzach zarzuciło Swizz Beatzowi i Timbalandowi „sprzedanie się”, podczas gdy inni sugerowali, że powinni nawiązać współpracę z inną platformą mediów społecznościowych.

„Fajnie jest nam to ‘pokazywać’, ale nie igrajcie nam z twarzą i nie udawajcie, że ludzie nie mają powodu, by kwestionować tę współpracę” – napisał jeden z komentujących.

Na co Swizzy odpowiedział: „Ale nikt nic nie powiedział, zanim nie weszliśmy na tę platformę, odkąd zaczął działać Verzuz”.





Source link