Diablo IV zawsze było dobrą grą i świetną zabawą. Cierpiało na kilka meh sezonów, przez które wszystko wydawało się trochę żmudne. Ostatnio jednak gra wydaje się naprawdę nabierać tempa, ponieważ pojawiły się naprawdę dobre sezonowe treści, a także ogłoszono pierwszy duży dodatek do D4.
Aby utorować drogę niektórym z tych przyszłych zmian, w tym tygodniu będziemy mieć znaczna łatka do Diablo IV. Zaplanowano, że premiera odbędzie się 10 lipca. Zmiany obejmą materiały Termpering, a także zmniejszą ogólną częstotliwość wypadania Eliksirów.
Jak dotąd największe zmiany zaszły w rozgrywce – w końcu wyeliminowano wiele błędów, a niektóre irytujące zniknęły, więc to zdecydowanie dobra wiadomość.
Sezon 5 ma ruszyć na początku sierpnia, więc prawdopodobnie jest to ostatnia łatka do Diablo IV przed tym terminem. Naprawdę nie możemy się doczekać nowego sezonu, a gra będzie w lepszym stanie po wydaniu tej łatki.
Notatki dotyczące łatki do Diablo IV 1.4.4
Aktualizacja gry
- Cena sprzedaży materiałów przyzywających Bossa została zwiększona. Przykłady:
- Cena sprzedaży Czarnej kości udowej, Bulgoczącej głowy i Drżącej ręki wzrosła z 20 000 sztuk złota do 50 000.
- Cena sprzedaży kamienia Stygijskiego wzrosła z 70 000 sztuk złota do 150 000.
- Poprawiono współczynniki pomijania ręcznych ustawień temperowania, aby były bardziej spójne.
- Zmniejszono ogólną częstotliwość wypadania eliksirów.
- Zahartowane afiksy na przedmiotach mają teraz ikonę powiązaną z kategorią Zahartowane, zamiast tej samej ikony dla wszystkich zahartowanych afiksów.
Naprawiono błędy
Dostępność
- Naprawiono problem, w wyniku którego czytnik ekranu nie działał prawidłowo podczas interakcji ze zwijanymi menu.
Rozgrywka - Naprawiono błąd, w wyniku którego materiały do przywoływania bossów mogły zostać utracone, jeśli zostały przeniesione na nowo utworzoną postać.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Dar Amuletów w Helltide nie zapewniał tylu przedmiotów, ile zamierzono.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zasadzka Helltide spowodowana zwiększeniem poziomu zagrożenia mogła pojawić się w obozie Żelaznych Wilków.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracze mogli utknąć w miejscu, jeśli weszli w interakcję ze Statuą Poziomu Świata, korzystając z Portalu Miejskiego.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Aspekt Śmiałego Wodza nie zapewniał redukcji czasu odnowienia Osłabiającego Ryku lub Krwawego Wycia Druida.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w Forcie Garan mógł zostać zablokowany, jeśli Strażnik Xor’lim został zabity zbyt szybko.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego postęp w Zatopionej Bibliotece mógł zostać zablokowany, jeśli Główny Bibliotekarz pojawił się za zamkniętymi drzwiami.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego gracz mógł utknąć za niektórymi skrzyniami z torturowanymi prezentami.
- Naprawiono problem, w którym dodatek Hartowanie, wydłużający czas trwania Redukcji Obrażeń zapewnianej przez Żniwiarza, wydłużał również czas odnowienia umiejętności, z jaką Żniwiarz mógł przybrać formę zwłok.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego dodatek Hartowanie, wydłużający czas trwania kontroli tłumu za pomocą Pęków Zwłok, powodował, że umiejętność ta przyciągała wrogów dłużej.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Więzienia z Kości stworzone za pomocą Błogosławieństwa Yen trwały w nieskończoność.
- Naprawiono problem, w wyniku którego Ogniste Pociski, które zbliżały się do Zapory, ale przez nią nie przechodziły, dzieliły się na 3 części podczas korzystania z Tkaczki Ognia.
- Naprawiono problem, przez który czasami nie można było wejść w interakcję z ołtarzami Żylnych Okruchów w celu ukończenia Szeptu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego zmiana pancerza wierzchowca mogła zresetować liczbę punktów ostrogi.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre ataki Utopionej Wiedźmy Morskiej były trudniejsze do zauważenia w ciemnym otoczeniu.
- Naprawiono problem, w wyniku którego następujące Aspekty nie zadawały tak dużych obrażeń, jak zamierzono:
Aspekt Diabła Pyłu
Aspekt zaskoczenia
Aspekt oszusta
Aspekt inicjatywy artystycznej
Aspekt mściwości
Aspekt Burz Strzał - Naprawiono błąd, w wyniku którego Gniew Stormbane’a mógł teleportować się do gracza podczas rzucania go w Lochu Koszmaru, powodując natychmiastową śmierć gracza.
Interfejs użytkownika i doświadczenie użytkownika
- Naprawiono problem, w którym tytuł Tempered był używany do 2 różnych nagród tytułowych. Nowy tytuł, Frenzied, został dodany jako nagroda za ukończenie Tier 59 Battle Pass.
- Naprawiono problem, przez który nie można było korzystać z dolnej części dziennika, jeśli aktywnych było jednocześnie zbyt wiele zadań.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego wygląd Wyjątkowych Rękawic został przemianowany na Rękawice Doskonałe.
- Naprawiono problem, w wyniku którego przycisk porównania statystyk był resetowany po wylogowaniu.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego interakcja z Obeliskiem Otchłani powodowała również otwarcie ekwipunku.
- Naprawiono problem, w wyniku którego ikona dostępnego ulepszenia mikstury była widoczna tylko w pobliżu alchemika.
- Naprawiono błąd, przez który ekran wyników Gauntlet mógł działać nieprawidłowo, jeśli gracz uzyskał niższy wynik i nie awansował.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego ikony doświadczenia broni barbarzyńcy używały tego samego obrazu.
- Naprawiono problem, w wyniku którego aktualizacja wyników w tabeli wyników mogła trwać dłużej, niż oczekiwano.
- Naprawiono problem, w wyniku którego po ukończeniu lochu Gauntlet wyświetlana była tylko zdobyta ranga, nie uwzględniano natomiast zdobytej pieczęci.
Kilka
- Naprawiono błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe uderzeń meteorów Hellborne Disciple podczas walki z Blood Maiden były głośniejsze, niż zamierzono.
- Naprawiono problem, w którym wielokolorowe światła pojawiały się przed głową Druida podczas transformacji. (Ack! Mnóstwo leśnych grzybów.)
- Naprawiono problem, w wyniku którego dźwięk mógł przestać być odtwarzany z różnych powodów.
- Naprawiono problem, w wyniku którego interaktywne obiekty w Helltide mogły znikać i pojawiać się ponownie po zakończeniu Helltide.
- Różne ulepszenia wydajności, stabilności, interfejsu użytkownika i grafiki.