Home Aktualności Miniso Global Expansion Tour kontynuuje w USA, Indonezji i Australii

Miniso Global Expansion Tour kontynuuje w USA, Indonezji i Australii

21
0


MinisoPrzejęcie światowych sklepów fizycznych przez firmę trwa. Tylko w ciągu ostatnich kilku miesięcy trzy tydzień, otwarcie chińskiego sklepu detalicznego zajmującego się stylem życia 200t sklepów w USA, otworzyła największy flagowy sklep na świecie w Indonezji i wprowadziła do Australii cieszący się dużym powodzeniem format sklepów nawiązujących do Sanrio.

Miniso 200t Drzwi US otwarte w Santa Monica

Pod koniec sierpnia Miniso uruchomiło swój najnowszy sklep w USA w 3data Street Promenade w Santa Monica w Kalifornii — zabytek kultury na zachodnim wybrzeżu.

Rozciąganie więcej niż 3700 stóp kwadratowychSklep oferuje dedykowane strefy prezentujące różne współprace marek z popularnymi IP, w tym postacie Disneya, Hello Kitty Sanrio, Minionki, Care Bears i wiele innych. Te starannie dobrane przestrzenie są wyposażone tak, aby odzwierciedlały charakterystyczną markę i estetykę IP, pomagając wzmocnić emocjonalną więź, jaką kupujący mają z głównymi bohaterami. Oprócz stref IP, sklep Santa Monica oferuje ekskluzywną serię Disney Stamp Secret Box.

należący do Miniso Ekspansja w USA „jest kluczowym elementem strategii marki, mającej na celu zwiększenie jej wpływu i utrzymanie pozycji wiodącej globalnej marki lifestylowej” – zgodnie z komunikat prasowy firmyTylko w 2024 roku marka otworzy nowe lokalizacje na najważniejszych rynkach amerykańskich, w tym na Times Square i Tangram w Nowym Jorku oraz w American Dream Mall w New Jersey.

Nowym globalnym flagowym produktem jest park rozrywki „Dream Palace” firmy Miniso

Centrum handlowe Central Park Mall w Dżakarcie w Indonezji to nowy dom największego flagowego sklepu Miniso na świecie. Sklep ma ponad 32 000 stóp kwadratowych i ma przypominać „Dream Palace Theme Park”, łącząc rozrywkę i handel detaliczny.

Sklep Miniso w Dżakarcie. Zdjęcie dzięki uprzejmości Miniso.

Seans osiem kategorie produktów i trzy tematyczne strefy IPSklep wdraża model „Super IP + Super Store” firmy Miniso, który łączy globalnie rozpoznawalne marki z immersyjnym środowiskiem detalicznym. Sklep odnotował rekordową frekwencję i sprzedaż (ok. 166.000 dolarów) w jednym ze sklepów Miniso w dniu otwarcia.

Firma Miniso po raz pierwszy weszła na rynek indonezyjski w 2017 r. i rozszerzyła swoją obecność na ponad 300 sklepów w całym kraju.

Miniso wprowadza ukochany koncept sklepu Sanrio do Australii

Najnowsze przedsięwzięcie marki przenosi jeden z koncepcyjnych sklepów kolekcji IP Miniso do Australii. Sklep w stylu Sanrio zostanie otwarty w Sydney 7 września 2024 r. — pierwszy tego typu w kraju. Lokacje tematyczne Sanrio znajduje się w Margo City w Indonezji i został otwarty w październiku 2023 roku.

Produkty i postacie Sanrio IP, takie jak Kuromi, Melody, Cinnamoroll i Hello Kitty, stanowią ponad 70% z oferty sklepu, która zajęła ponad 3000 stóp kwadratowychPrzechowuj resztę 2.500+ Wśród jednostek SKU znajdują się również inne adresy IP od Disney, Loopy i BT21.

Nowy sklep koncepcyjny znajduje się na George Street w Sydney, która jest popularna wśród mieszkańców i turystów ze względu na bliskość głównych atrakcji, takich jak Sydney Town Hall i Queen Victoria Building. Siła lokalizacji sklepu i jego motywu została potwierdzona we wczesnych wynikach sprzedaży: firma poinformowała, że ​​przestrzeń osiągnęła najwyższą sprzedaż na metr kwadratowy wśród wszystkich sklepów Miniso w weekend otwarcia.

Źródło

Artykuł Miniso Global Expansion Tour kontynuuje w USA, Indonezji i Australii po raz pierwszy pojawił się Wiadomości Post.