Home Świat AGAR: Internet czy sklep stacjonarny – kto lepiej traktuje klientów?

AGAR: Internet czy sklep stacjonarny – kto lepiej traktuje klientów?

19
0


Treść artykułu

Pytanie do sprzedawców detalicznych.

Treść artykułu

Chcesz, żebym zrobił zakupy na Amazonie?

Sprzedawcy detaliczni zawsze byli niezbędną częścią naszej gospodarki i kultury. Rodzaje sklepów zaludniających miasto nadały mu charakter.

Imigranci gromadzili się w miastach, aby tworzyć charakterystyczne restauracje i miejsca zakupów, takie jak Little Italy czy Chinatown.

Sklepy zapewniają lokalne miejsca pracy, utrzymując lokalną gospodarkę na poziomie lokalnym. Retail Magazine donosi: „Badania wykazały, że na każde 100 dolarów wydanych w lokalnym biznesie, około 68 dolarów pozostaje w lokalnej gospodarce, w porównaniu do zaledwie 43 dolarów wydanych w krajowej sieci lub sklepie internetowym”.

Sklep, jeśli ma produkt, którego szuka klient, zapewnia natychmiastową gratyfikację. Pozwala nam doświadczyć dotykowych właściwości produktu, gdy obracamy go w dłoniach. Wiedzący pracownik może odpowiedzieć na pytania i pomóc nam kupić właściwą rzecz. To nie jest tylko akt handlowy; to doświadczenie społeczne.

Treść artykułu

Niektórzy producenci wprowadzają nowe produkty, prezentując je klientom, którzy mogą natknąć się na nie „przypadkowo”, nie wiedząc, że ich szukają.

I bądźmy szczerzy. Niektórzy ludzie po prostu lubią robić zakupy. Spacerować alejkami, oglądać nowe produkty, dotykać ubrań, życzyć sobie i mieć nadzieję na niektóre produkty i ewentualnie kupić inne.

To trudny świat dla sprzedawców detalicznych ze względu na rosnące czynsze i coraz większy sukces zakupów online, szczególnie w przypadku giganta, jakim jest Amazon.

Byłoby szkoda, gdyby cegły ostatecznie przegrały pod względem liczby kliknięć.

POLECANY FILM

Przepraszamy, ale nie udało się załadować tego filmu.

Made In CA informuje o tym problemie i chociaż ich najnowsze liczby są opóźnione o rok, donoszą, że „liczba osób robiących zakupy online w Kanadzie wzrosła z 73% w 2018 r. do 82% w 2020 r. W 2022 r. ponad 27 milionów Kanadyjczyków robiło zakupy online. Według Statista, przychody ze sprzedaży online wyniosły w Kanadzie 70,9 miliarda dolarów w 2022 r. Oczekuje się, że przychody wzrosną do ponad 100 miliardów dolarów do 2026 r.”

Treść artykułu

Mimo to zbyt często odnosi się wrażenie, że lokalni sprzedawcy detaliczni nie reagują, zapewniając klientom wyjątkowe doświadczenia w sklepach.

W weekend robiłem zakupy i napotkałem dwa problemy przy realizacji transakcji.

Sklep nie pozwolił mi zapłacić z człowiekiem. Nie powiedziano mi tak delikatnie, żebym skorzystał z kiosku. Powiedziałem: „OK, ale potrzebuję, żebyś dał mi torbę, żebym mógł zanieść te rzeczy do domu”.

Ponownie, nie tak delikatnie: „Nie dostarczamy toreb. Możesz kupić torbę wielokrotnego użytku”.

Jestem pewien, że nie jestem jedyny w rodzinie, która ma więcej wielorazowych toreb materiałowych, niż kiedykolwiek będzie mi potrzebne.

Plastikowa torba nie byłaby plastikiem jednorazowego użytku. Są idealne do skorupek jajek, fusów po kawie i innych śmieci.

Jeśli sklepy nie mogą lub nie chcą zapewnić takiego rozwiązania dla wygody, musimy kupować plastikowe worki na śmieci. Jak bardzo to ma sens?

Tylko zwykła papierowa torba. To wszystko, czego potrzebowałem.

Więc wsadziłem rzeczy do kieszeni jak złodziej sklepowy i wyszedłem. To zbyt powszechne doświadczenie.

Jeśli muszę wykonać wszystkie czynności w sklepie, Amazon ma wszystko, czego potrzebuję, nie ma nieuprzejmych sprzedawców, a ponieważ mieszkam w ogromnym mieście, czasami mogę liczyć na niemal natychmiastową dostawę produktu tego samego dnia.

Sprzedawcy detaliczni, współczuję wam.

Zachowuj się tak, jakbyś mnie również lubił.

Udostępnij ten artykuł w swojej sieci społecznościowej



Source link