- Sprzedaż drinków australijskiego piosenkarza osiągnęła 9,6 mln funtów
Brytyjczycy nie mogli wyrzucić z głowy księżniczki popu Kylie Minogue tego lata
Brytyjczycy nie mogli wyrzucić z pamięci księżniczki popu Kylie Minogue tego lata, gdy jej wino musujące zniknęło z półek.
Sprzedaż trunków australijskiej piosenkarki osiągnęła kwotę 9,6 mln funtów, co stanowi wzrost o 25 proc. w porównaniu do sprzedaży pomiędzy czerwcem a sierpniem ubiegłego roku, kiedy Kylie świętowała powrót na listy przebojów dzięki piosence Padam Padam.
W tym roku, pomimo kiepskiej pogody w Wielkiej Brytanii, sprzedaż jej wina znacznie wzrosła.
Dotyczy to sprzedaży w supermarketach i sklepach dyskontowych, takich jak B&M.
„Marka Kylie stale się rozwijała przez ostatnie kilka lat, nawet w czasach, gdy sprzedaż alkoholu miała problemy” – powiedział Tom Oakton, analityk w firmie zajmującej się danymi konsumenckimi NIQ.
Piosenkarka udostępniła w tym tygodniu nagranie ze swojego występu na imprezie branży napojowej w Prowansji, na południu Francji.
To jeden z regionów, w których Kylie produkuje swoje wina.
Ale dystrybutorem jest Benchmark w Londynie. Róże inspirowane Prowansją są teraz w modzie – a własna wersja Kylie jest rozlewana w eleganckich lokalach, w tym Annabel’s, Louie London i Bemelmans Bar w The Carlyle Hotel w Nowym Jorku.
Georgie Haughton, szefowa działu zakupów win w Sainsbury’s, stwierdziła, że produkty Kylie’s cieszą się dobrą sprzedażą.
„Ona przemawia do wszystkich pokoleń” – powiedziała.
PLATFORMY INWESTYCYJNE DIY
AJ Dzwon
AJ Dzwon
Łatwe inwestowanie i gotowe portfele
Hargreaves Lansdown
Hargreaves Lansdown
Bezpłatne pomysły na inwestowanie i zarządzanie funduszami
interaktywny inwestor
interaktywny inwestor
Inwestowanie z opłatą ryczałtową od 4,99 GBP miesięcznie
Saksofon
Saksofon
Otrzymaj 200 funtów zwrotu opłat transakcyjnych
Handel 212
Handel 212
Bezpłatne transakcje i brak opłat za prowadzenie konta
Linki partnerskie: Jeśli wybierzesz produkt This is Money może zarobić prowizję. Te oferty są wybierane przez nasz zespół redakcyjny, ponieważ uważamy, że warto je wyróżnić. Nie wpływa to na naszą niezależność redakcyjną.